Op naar Hanoi - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van denhaag - WaarBenJij.nu Op naar Hanoi - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van denhaag - WaarBenJij.nu

Op naar Hanoi

Door: Fam Vos

13 Mei 2010 | Vietnam, Hoi An

Hallo allemaal,
Wat is Azie toch een feestje! Wij genieten van een heerlijke reis door het mooie, leuke maar ook warme Vietnam. Oskar windt alle vietnamezen om zijn kleine vingertje en heeft zowaar geen jetlag gehad.
Het is wel even wennen, reizen met een kindje, maar we hebben de draai inmiddels gevonden. Op pad zijn is meer aan hem besteed dan hangen op het strand ;-)
Straks vertrekken we naar de hoofdstad Hanoi om vanuit daar nog een paar mooie trips naar de bergen en halong bay te maken.
Wat een lekker eten hier!!!
Tot over anderhalve week.

• 13 Mei 2010 - 07:35

Erwin & Barbara:

Nou, ik vermoed dat Oskar die natte bedoening hier niet boven het zand zou prefereren.. Klinkt goed allemaal! Veel plezier, geniet ervan

• 13 Mei 2010 - 09:22

Marjolein:

Wat fijn te horen dat het allemaal zo goed gaat..Vindt oskar het eten ook lekker?
    Geniet ervan Vosjes!

• 13 Mei 2010 - 11:22

Henrike:

Oskar lijkt op zn ouders denk ik :)
    Veel plezier nog samen

• 14 Mei 2010 - 06:57

Frank:

Wow, gaaf man. Stoere actie om dat (nu al verwende;) ventje mee te nemen. Veel plezier en geniet ervan!

• 16 Mei 2010 - 19:10

Jeanine:

klinkt als een heerlijke vakantie! Geniet er van...

• 16 Mei 2010 - 20:46

Lenny:

Klinkt helemaal super! Geniet nog even van het laatste weekje!

• 17 Mei 2010 - 07:37

Gijsje:

Klinkt goed! Geniet van het laatste weekje.

Liefs Gijsje

• 17 Mei 2010 - 12:38

Theo:

Ik ben ook liever op pad dan op het strand... Veel plezier nog!

• 17 Mei 2010 - 16:40

Marieke:

Geweldig dat Oskar ook van reizen houdt! :-)
    Veel plezier nog deze week!

• 17 Mei 2010 - 20:02

Mirjam En Jan Willem:

Nou, nou, Oskar neemt grote stappen in zijn nog jonge leventje! Nu al een globetrotter.

Hij gaat vast zijn ouders overtreffen :-)

Geniet van jullie mooie vakantie!