biertje op de Koningin?? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu biertje op de Koningin?? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

biertje op de Koningin??

Door: Lenny

Blijf op de hoogte en volg

28 April 2010 | ,

Hi allemaal,

Nog iemand met spannende KoninginneNach of -dag plannen? Lijkt me gezellig om morgenavond een biertje te gaan drinken, wie gaat er mee?

xx Lenny

  • 28 April 2010 - 17:56

    Marjolein En Norman:

    Hi Lenny...en de rest die nog gaat reageren :)

    De 'Nach' slaan we over, omdat we allebei ziek zijn op het moment.

    Maar waarschijnlijk gaan wij op koninginnedag weer eens ouderwets naar Amsterdam...misschien meer mensen zin om die kant op te gaan?

    groetjes

  • 28 April 2010 - 19:02

    GijsjeRubenSaraNick:

    Wij zijn er weer bij morgen! We willen nu al allemaal verschillende dingen zien, maar beginnen gewoon bij het begin, om half 8 jaren 50 rock van de Wolff op het Kerkplein.
    Oh ja, zonder wodka dit jaar is het plan! ;-)

  • 29 April 2010 - 08:15

    Marnis:

    De Nach sla ik ook over, ben/was namelijk ziek en wil niet riskeren ziek naar Vietnam te vertrekken.
    Vanmiddag na het werk een drankje om mijn vakantie te vieren leek me wel een goed plan.

  • 29 April 2010 - 08:53

    Lenny:

    Drankje uit het werk om te vieren lijkt me sowieso leuk!! Moet eerst nog naar een heel lang en saai overleg.. :(

    Uurtje of vijf?

  • 29 April 2010 - 09:01

    Machteld:

    Ik ga Mike vanavond om 9 uur ophalen van Schiphol. Ik heb wel het plan om hem dit Nederlandse feestje te laten zien. Maar misschien willen we ook wel heel andere dingen doen ;-)

    Misschien tot vanavond dus!

  • 29 April 2010 - 09:55

    Marieke:

    Ik werk vandaag thuis, dus ben niet in de buurt. Plan voor vanavond is yoga (saai maar erg gezond en lekker rustig en ook zonder wodka ;-)) en daarna nog naar een ander verjaardagsfeestje.
    Iedereen en Machteld in het bijzonder (:-)): veel plezier!!

  • 29 April 2010 - 10:04

    Henrike:

    nach noch dag voor mij, ik ga morgenochtend heeeel vroeg richting Suisse voor t weekend en moet nog pakken en Dingen Doen (jeweetwel)
    Veel plezier iedereen en beterschap voor de rest (wat veel zieken!)

  • 29 April 2010 - 12:10

    Oskar En Wouter:

    Wij gaan richting strand!

  • 29 April 2010 - 12:25

    Marjolein:

    Een hele fijne vakantie in Vietnam trouwens!!(cool weer een nieuw vlaggetje :)

  • 29 April 2010 - 13:37

    Tomas:

    ga vanavond wat spullen droppen in breda en morgen kast ophalen. verder veel dozen pakken en maandag verhuizen. kortom, dag noch nach voor mij dit jaar.

  • 30 April 2010 - 07:40

    Theo:

    Was gisteren bij de uitreiking van het lintje voor mijn vader. Plan van vandaag is nog vaag. Zit nu nog in Lelystad. Veel plezier in Vietnam!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: