Gezellig-om-elkaar-weer-eens-te-zien-etentje!!! - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Gezellig-om-elkaar-weer-eens-te-zien-etentje!!! - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Gezellig-om-elkaar-weer-eens-te-zien-etentje!!!

Door: Anouk & Theo

20 Februari 2014 | Nederland, Leidschendam

Hallo allemaal!

Wie heeft er zin om zaterdag 15 maart in Den Haag een hapje met ons te eten / te borrelen? We zijn toevallig die dag in de buurt en we vinden het leuk om weer eens af te spreken. Trakteren wij nog voor onze verjaardagen op het eerste drankje!

Groetjes, Theo

• 20 Februari 2014 - 17:03

Marieke:

O, het lijkt me zeker leuk om iedereen weer eens te zien! Voor mij helaas niet realistisch, ben dan ofwel net bevallen, of het kan dan elk moment gaan gebeuren. Maar ooit zal het er toch wel weer eens van gaan komen.....

• 20 Februari 2014 - 21:55

Jeanine:

wat leuk! Ik ben erbij!

• 21 Februari 2014 - 09:54

Marnis:

Wat een goed idee! Afhankelijk van of de oppas kan zijn we er allebei of een van ons bij!

• 21 Februari 2014 - 15:22

Gijsje:

Ja leuk! Ik ben erbij. Ga even kijken of we ook oppas kunnen regelen zodat Ruben ook mee kan.

• 21 Februari 2014 - 15:22

Gijsje:

En heb het nu meteen op de kalender gezet, zodat ik het niet vergeet.... ;-)

• 25 Februari 2014 - 14:55

Machteld:

Wat leuk! Misschien dat Mike en ik er ook bij zijn (jaja, hij is weer in het land!!), hangt nog even af van het feit of we dan in Nederland zijn of een tripje naar Duitsland aan het maken zijn om de tante van Mike te bezoeken.

En laat ik dit medium nu ook maar eens gebruiken om jullie op de hoogte te stellen van een nieuwtje (een aantal van jullie gingen me al voor ;-)): Ik ben zwanger! 26 augustus ben ik uitgerekend. Rond die tijd hopen we dus een nieuw wereldburgertje te mogen verwelkomen! Wij zijn superblij!!

• 28 Februari 2014 - 10:36

Richard:

Kei leuk! Suggestie: weer eens een keertje naar een ander tentje?

• 28 Februari 2014 - 12:31

Marnis:

Jeeh, wij hebben oppas en komen dus allebei.

• 28 Februari 2014 - 12:32

Marnis:

Jeeh, wij hebben oppas en komen dus allebei.

• 28 Februari 2014 - 15:04

Florian & Victoria:

Excellent idea Theo! Helaas wij zijn op vakantie: Curacao, bijna net zo goed... :-p

Machteld/Mike : Congrats!!!

• 28 Februari 2014 - 20:19

Mirjam:

Gezellig! Ik ben erbij. JW blijft bij de meiden.

Wat een leuks nieuws Machteld en Mike! Van harte gefeliciteerd!

• 03 Maart 2014 - 11:15

Lenny:

Gezellig! Ben er bij!

• 11 Maart 2014 - 15:06

Theo:

Ik tel ongeveer 12 personen. Iemand een suggestie voor een ander tentje om een hapje te eten? Ik doe dan de reservering.

• 11 Maart 2014 - 15:36

Machteld:

Wij moeten helaas afhaken, want we zijn dan inderdaad in Duitsland. Veel plezier!!

• 11 Maart 2014 - 21:24

Marnis:

Rootz, September, Little V....

• 12 Maart 2014 - 21:12

Gijsje:

Gefeliciteerd machteld/mike! Wat leuk voor jullie.
    Ruben blijft bij Elin. Ik heb zin om jullie allemaal weer te zien.
    Tot zaterdag!

• 13 Maart 2014 - 08:55

Wouter:

Tip van de dag: Umami op het buitenhof!

• 13 Maart 2014 - 13:50

Theo:

Bedankt voor de tips, maar het is iets geheel anders geworden. Namelijk restaurant Oker aan de Denneweg. Voor iedereen wat wils denk ik. Ik heb om 18.30 uur gereserveerd voor 9 personen. Tot zaterdag!

• 13 Maart 2014 - 19:20

hoi Theo,

kan ik nog aanhaken?

• 14 Maart 2014 - 19:09

Marnis:

Leuk, nooit geweest maar wel goede verhalen over gehoord. Zin in!

• 15 Maart 2014 - 09:09

Sara:

Machteld! Gefeliciteerd!!! Ik ben er vanavond ook! Leuk dat we naar Oker gaan...wisten jullie dat je daarook oesters kunt eten. :)

• 15 Maart 2014 - 16:18

Gijsje:

Gezellig. Op chique in de dennenweg. Tot straks!