jarig! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu jarig! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

jarig!

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg

17 Mei 2010 | ,

Hallo allemaal,

Komende woensdag (19 mei) zal ik de indrukwekkende leeftijd bereiken van 32 jaar. Hoewel ik dat natuurlijk op alle mogelijke manieren probeer te ontkennen, leek het me toch wel gezellig om de pijn te verzachten met een klein biertje en/of daghap in de boterwaag.

Als je zin hebt om ook een daghap te komen eten, laat het me dan even weten, dan zal ik reserveren rond 19:30. Ik zal zorgen dat de drankjes vloeien, eten mag je helaas wel zelf betalen.

groetjes
Barbara

  • 18 Mei 2010 - 06:16

    Marnis:

    Wij varen dan door de rijstvelden en zijn er helaas niet bij.
    Heel veel plezier en van harte gefeliciteerd!!!

  • 18 Mei 2010 - 06:56

    Marieke:

    Hee dat lijkt me gezellig :-)
    Dan hoef ik je nu nog niet via de site te feliciteren...

  • 18 Mei 2010 - 08:22

    Theo:

    Leuk! Ik ben erg goed in meedrinken om de pijn te verzachten. Ben er bij!

  • 18 Mei 2010 - 09:33

    Tomas:

    Ha Bor,

    heb een eetafspraak staan, maar kom je daarna zeker nog feliciteren.

  • 18 Mei 2010 - 15:03

    Lenny:

    Ik kom je graag ondersteunen bij het verzachten van de pijn!! Te beginnen bij de daghap!

  • 18 Mei 2010 - 16:26

    Sara:

    Tut tut, indrukwekkend hoor.... (ik zal het er nog extra inwrijven als frisse twintiger).

    Ik ben er heel graag bij. Lekker ouderwets BW klinkt als een fijn plan.
    Tot woensdag!

  • 18 Mei 2010 - 19:15

    Marjolein:

    Dat ontkennen is toch helemaal niet nodig? Ik heb vandaag al een sneaky Boterwaag salade genuttigd, dus 2x achter elkaar is misschien teveel van het goede :)
    Maar misschien kom ik een pilske pakken. Alvast fijne3 verjaardag!

  • 19 Mei 2010 - 10:27

    Tomas:

    kijk aan, mijn eetafspraak is afgezegd. Kom ik toch gezellig met de jarige eten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: