Boterwaag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Boterwaag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Boterwaag

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg

23 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Wie doet er mee met een biertje in de boterwaag vanavond?
misschien meteen iets eten in de stad?
groet
wouter

  • 23 Januari 2009 - 10:42

    Marjolein:

    ben in Amsterdam...veel plezier iig

  • 23 Januari 2009 - 10:59

    Lenny:

    Ik had vandaag wel zin in vroeg beginnen en vroeg stoppen, dus eigenlijk gewoon direct na werk de stad in... Iets eten in de stad past echt heel goed in dat plan!! Ik ben dus iig bij het eten, het biertje daarna zie ik vanavond nog wel.

    Nog mensen zin om mij tussen werk en eten gezelschap te houden?

  • 23 Januari 2009 - 11:00

    Marieke:

    Ik wil wel na werktijd ergens een biertje drinken en ook gezellig om een hapje te eten!

  • 23 Januari 2009 - 12:50

    Tomas:

    Yep, vroeg de waag in trekt mij wel. half zeven?

  • 23 Januari 2009 - 13:46

    Wouter:

    ben er rond zeven, als ik droog over kan komen... MOK!

  • 23 Januari 2009 - 16:01

    Sara:

    Wij krijgen heleen te eten, ik vermoed dat nick en heleen nog wel de stad in gaan en dat ik thuis een slaapje ga doen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 165329

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: