Jeroen's promotie (2) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Jeroen's promotie (2) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Jeroen's promotie (2)

Door: Jeroen

20 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Beste allemaal,

(Voor het geval ik niet van iedereen een (werkend) mailadres heb, ook hier maar even mijn berichtje.)

Na de laatste handtekeningen te hebben ontvangen is het nu echt helemaal rond: op maandag 9 maart aanstaande verdedig ik mijn proefschrift. Uiteraard zijn jullie allemaal van harte uitgenodigd hier bij te zijn.

Tussen twaalf en drie 's middags zal de zitting, ceremonie en receptie plaatsvinden in de Aula van de TU Delft aan de Mekelweg.

Daarna is het natuurlijk tijd voor een feestje. Vanaf zes 's avonds uur zorg ik voor eten en drankjes op een nader te bepalen locatie in Delft.

Daarover een vraagje: Kun je me vóór eind januari laten weten of je mee wilt eten? (Ook als het je niet lukt 's middags bij de verdediging te zijn, zie ik je natuurlijk graag 's avonds).

Groetjes,
Jeroen

Ik ben nog steeds bereikbaar op jjvanderheijden@yahoo.com

• 20 Januari 2009 - 13:43

Gijsje:

Hoi Jeroen,
    Gefeliciteerd. Ik kom 's avonds een borrel op je drinken.

Groetjes Gijsje

• 22 Januari 2009 - 21:13

Lenny:

Hee, ik kom 's avonds na het eten meeproosten!!