Hoezo volwassen? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Hoezo volwassen? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Hoezo volwassen?

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg

04 Februari 2009 | Nederland, Amsterdam

Oké, ik ben toegetreden tot het rijk der dertigers, maar als een kind zo blij met het cadeau dat ik gekregen heb: de Wii Fit! Wie er zin heeft om een avondje te schansspringen, hoolahoopen, snowboarden, schotsjeglijden etc. is zaterdag van harte welkom! Je mag al komen va een uurtje of zes dan bestellen we nog wat te eten.

  • 04 Februari 2009 - 11:35

    Marieke:

    Hee gefeliciteerd!
    Ik kan helaas niet komen. Mijn zaterdagavond wordt gevuld met slapen, autorijden en lang in vliegtuig zitten...word je niet echt fit van...maar wel heel blij als ik uitstap in India :-)
    WII-ze!

  • 04 Februari 2009 - 14:03

    Marnis:

    Ik had het al in mijn agenda staan dus kom graag. Heeft de Wii fit ook spelletjes voor zwangeren ;-)

  • 04 Februari 2009 - 19:13

    Lenny:

    Jaaaa!! leuk!

  • 04 Februari 2009 - 21:04

    Tomas:

    Ik kom graag binnenkort Wii'en, zaterdag kan ik helaas niet.

  • 05 Februari 2009 - 08:28

    Erwin:

    Marnis, sinds de Wii wemelt het volgens mij van zwangere schansspringers :)

  • 05 Februari 2009 - 20:42

    Wouter:

    Jee! nog een dertiger!!
    ik doe ook mee
    wouter

  • 05 Februari 2009 - 21:02

    Lenny:

    Pff.. het begint wel stil te worden hoor tussen de twintigers...;)

  • 06 Februari 2009 - 08:15

    Theo:

    Kijk, dat zijn de betere cadeaus... Als dertiger is het belangrijk fit te blijven. Ik kan in die zin ook de braintrainer aanbevelen. Ik heb zaterdag helaas al iets anders. Veel plezier!

  • 07 Februari 2009 - 15:53

    Sara:

    Gefeliciteerd ouwe!
    Nick en ik komen vanavond, nadat we thuis een hapje hebben gegeten, wii-en. Waarschijnlijk nemen we Lein mee, zij is al een ervaren wii-ster. Marieke goeie reis! Ik ben benieuwd Marnis op de schans...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 165330

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: