Vrijdag, dus... - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Vrijdag, dus... - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Vrijdag, dus...

Door: Jeroen

14 Juli 2006 | ,

Welke rashagenezen zijn na alle vakantieperikelen (of na de eenzaamheid van vorige week vrijdag) inmiddels weer in de mood voor bieâh of het strand of in de boterwaag? - overigens moet ik helaas aan de spa'tjes blijven...

• 14 Juli 2006 - 08:23

Jeroen:

Oh ja, en mag ik jullie er op attenderen, dat het vandaag precies één jaar en één dag geleden is, dat deze site het licht heeft doen zien.

• 14 Juli 2006 - 09:30

Florian:

Ok prima. Ik ben wel in voor iets vandaag, alleen ben ik niet zo best ter been, aangezien ik mijn knie heb verdraaid en de hele week niet of nauwelijks heb kunnen lopen...

• 14 Juli 2006 - 10:36

Marnis:

Gezien de temperatuur zet ik in op een boterwaag biertje!

Lang zullen we leven!

• 14 Juli 2006 - 10:46

Tomas:

brrrrr.., wat is het toch koud; kwam vanochtend bijna in de verleiding om mijn dak niet open te doen. 21.00 uur b'waag dan maar.

• 14 Juli 2006 - 10:52

Machteld:

Gisteren zitten blauwbekken op het Zwarte Pad tijdens de Politiek Online BBQ, vanavond feestje in Zandvoort (hoop dat het binnen is!), dus geen Boterwaag voor mij vanavond

• 14 Juli 2006 - 11:06

Marieke:

Nou, ik schaar me bij de kniekneuzen. Die van mij is blauw en stijf na een klap van mijn fietsslot op mijn knieschijf. Maar naar de Boterwaag zal ik het nog wel redden ;)

• 14 Juli 2006 - 11:11

Wouter:

Check!
    bier in de boterwaag
    en nu even rondje Leiden fietsen...

• 14 Juli 2006 - 12:55

Jeroen:

hebben we om negen uur nog wel zitplaatsen? ;-)

• 14 Juli 2006 - 13:16

Marnis:

Misschien moeten de kniekneuzen een eigen stoel meenemen :-)

• 14 Juli 2006 - 13:28

Theo:

Ik moet morgen erg vroeg uit de veren dus sla even over!

• 14 Juli 2006 - 16:34

Florian:

Marnis kun jij je campingdriepoot meenemen?