Iemand aanwezig in DH? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Iemand aanwezig in DH? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Iemand aanwezig in DH?

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg

03 Juli 2006 | ,

Voor de mensen die nog wel in Den Haag zijn en niet op vakantie: wie o wie heeft er met deze tropische temperaturen zin om naar het strand te gaan, vanavond of morgenavond?

  • 06 Juli 2006 - 16:21

    Florian:

    Een veelzeggende stilte ;-). Strand was wel toppertje met BBQ en groot scherm!

  • 09 Juli 2006 - 10:20

    Marieke:

    Ha Florian,
    tsja, ik geloof dat vrijwel iedereen in het buitenland heeft vertoefd de afgelopen week. Wij (jeroen en ik) zijn in ieder geval weer terug, dus als het de komende week weer zo tropisch wordt, lijkt een bbq op het strand mij een aantrekkelijke optie!

  • 12 Juli 2006 - 15:01

    Gijsje En Lenny:

    Vanuit de tropische zon in spanje... heel veel plezier op het haagse strand! Tot as zondag, dan zijn we mooi gebronzd weer terug.
    PS. Wie gaat er volgende week vrijdag mee naar de vier-daagse? JA: Onze feestknop staat aan!

  • 12 Juli 2006 - 15:07

    Tomas:

    ik ben volgende week vrijdag inderdaad in nijmegen, in ieder geval met pol.

  • 13 Juli 2006 - 12:00

    Theo:

    Jep, ik ben dan met Martin L inderdaad op de zomer-feesten in Nijmegen. Zie jullie daar!

  • 13 Juli 2006 - 15:02

    Florian:

    Ik zit de hele week in Nijmegen! Als zomerfeesten expert moet ik eigenlijk wel zeggen dat de vrijdag de minst leuke dag is, aangezien het dan gewoonweg te druk is. zaterdag t.m. dinsdag zijn de leukste dagen...

    Ik ga u allen zien: het wordt prachtig weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: