Strand op woensdag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Strand op woensdag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Strand op woensdag

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg

18 Juli 2006 | ,

Hebben er nog mensen zin om morgen naar het strand te gaan en een hapje te eten?? Of zal ik mij de reis vanuit Nijmegen besparen (nee toch ;-))...

  • 18 Juli 2006 - 14:50

    Marieke:

    Zeker! Ik ben morgen vrij en waarschijnlijk de tweede helft van de middag wel op het strand.

  • 18 Juli 2006 - 19:10

    Sara:

    ik ben morgen ook op het strand te vinden. Eventjes nog een beetje extra bruin worden....
    ps gijsje gaat ook hoorde ik, dus het wordt nog druk... handdoekje aan handdoekje in duindorp!!!

  • 19 Juli 2006 - 06:31

    Marjolein:

    nou, nou Saar je bent toch wel bruin genoeg?!Ik moet gewoon werken dus geen strand voor mij.veel plezier

  • 19 Juli 2006 - 07:13

    Jeronimo:

    helaas, helaas... ik heb besloten om juist op de warmste dag van deze zomer te gaan werken in de bieb van de UU - en vanavond een terrasje te gaan zoeken in't uutse-centrum. morgen ben ik weer van de (strand)partij!

  • 19 Juli 2006 - 07:59

    Marnis:

    En ik heb juist op de warmste dag van het jaar mijn vrije woensdag omgeruild voor de vrijdag.. boehoe. Alhoewel de airco hier wel heeeeeerlijk koel is. Na het werk ga ik wel direct naar het strand en wil daar ook een hapje eten!

  • 19 Juli 2006 - 09:45

    Marnis:

    Oh ja, Sara en Nick, welkom terug! Hebben jullie het lekker gehad? Bij deze willen Wout en ik het gezamenlijk campinggaskooktoestel reserveren vanaf dit weekend en tot 2 1/2 week daarna. Wij gaan naar Noorwegen en Zweden!

  • 19 Juli 2006 - 12:17

    Theo:

    Ik ben wel vrij en probeer in m'n sauna de tour te volgen. Komt na afloop van de rit ook naar het strand...

  • 20 Juli 2006 - 14:02

    Jeroen:

    vanavond dan maar weer...?

  • 20 Juli 2006 - 15:13

    Marieke:

    eerst mijn vieze zweet omzetten in gezond zweet in de sportschool ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: