BUNGA BUNGA feestje - Reisverslag uit Capri, Italië van denhaag - WaarBenJij.nu BUNGA BUNGA feestje - Reisverslag uit Capri, Italië van denhaag - WaarBenJij.nu

BUNGA BUNGA feestje

Door: S. Berlusconi

Blijf op de hoogte en volg

06 Oktober 2011 | Italië, Capri

reminder: feest BUNGA BUNGA aanstaande zaterdag! Trek je mooiste Italiaanse pak aan en neem je vrienden mee!!

  • 06 Oktober 2011 - 16:29

    Marieke:

    Ik vind het superjammer maar ik kan niet komen :-( zit nog steeds in de lappenmand
    Heel veel plezier! En ik hoop dat er de nodige paparazzi aanwezig is...:-)

  • 06 Oktober 2011 - 17:27

    Ruby:

    Sì ik ben erbij!

  • 06 Oktober 2011 - 18:28

    Emilio Fede, Nicole :

    Blij dat we weg kunnen uit dit stront land voor een feestje in Delft! Zijn de prostituees wel jong genoeg?

  • 06 Oktober 2011 - 18:48

    Lenny En Marnis:

    Marieke, wat jammer! Een bungabunga feestje is toch niet compleet zonder de verslindster van italiaanse, getrouwde mannen! ;-)

  • 06 Oktober 2011 - 19:51

    Marieke:

    hahaha, tja, goeie ouwe tijd... maar ja, ben nu brave getrouwde vrouw..
    jullie zullen voor me moeten waarnemen :-)
    maar ik was er graag zelf bij geweest!

  • 07 Oktober 2011 - 16:38

    Sara:

    Ik wordt meestal iets jonger geschat, dus dat is nu eindelijk in mijn voordeel... zal mijn sletterigste pakje aantrekken.

  • 07 Oktober 2011 - 18:44

    Jeanine:

    heel veel plezierrrr, maak er een groots feest van :-)

  • 08 Oktober 2011 - 12:27

    Machteld:

    Enjoy!! Kom maar door met de roddels en de ranzige pics op Facebook!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Capri

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 165032

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: