Glitterclub - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Glitterclub - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Glitterclub

Door: Nick

15 Oktober 2011 | ,

Voor wie er vorige week niet bij was en voor wie er na vorige week nog geen genoeg van heeft: vanavond vanaf 23.00 uur is er weer GLITTERCLUB in het Paard, en de entree is voor gratis!
Misschien goed te combineren met vantevoren een Beijers Biertje op de Grote Markt alwaar het Oktoberfest aan de gang is.... Supertoll!

• 15 Oktober 2011 - 11:49

Henrike:

of een mogelijk bezoek aan de supermarkt... maar ik ben erbij! (zonder mijn glitterjurk denk ik maar... )

• 15 Oktober 2011 - 14:47

Marnis:

Wij oude(rs) redden het niet 2 weekenden achter elkaar ;-). Veel plezier!

• 15 Oktober 2011 - 16:53

Marjolein:

Ik, geen ouder, maar kan het ook niet meer 2 weekenden achter elkaar...hahaah.Veel plezier!

Norm is naar Paradiso in A'dam dus kan helaas ook niet komen in zijn glitterpak.

Eigenlijk ben ik gewoon veel te lui :)

• 15 Oktober 2011 - 23:43

Marieke:

Ik redde het niet vorige week, maar heb nu het goede excuus in londen te zitten. Ook heel leuk :-)