Jungle by Night in Het Paard - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Jungle by Night in Het Paard - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Jungle by Night in Het Paard

Door: Lein & Norm

Blijf op de hoogte en volg

18 Oktober 2011 | ,

Hallo allemaal,

Norman zag pas deze hele leuke band spelen in Paradiso en wat zien we nu?
Ze spelen a.s. vrijdag in het Paard!

Is dat niet leuk? Wie gaat er mee?
Check even dit linkje om alvast in de stemming te komen.

http://www.paard.nl/event/JUNGLE-BY-NIGHT

  • 18 Oktober 2011 - 18:55

    :

    nou zeg :(..even -BY-NIGHT achter aan in de url tikken en dan kotm het goed :)

  • 18 Oktober 2011 - 19:10

    Marnis:

    Klinkt goed! Wij zijn echter in de ardennen. Veel plezier!

  • 19 Oktober 2011 - 18:03

    Gijsje:

    Heel veel plezier. Wij zijn dan een lekker abdij biertje aan het drinken in Dokkum.
    Liefs Gijsje

  • 19 Oktober 2011 - 18:41

    Sara:

    Klinkt goed! Ik ga mee als mijn oog-ontsteking over is.... Was misschien toch niet zo slim om in het zaagsel te blijven zitten afgelopen zaterdag... :)

  • 19 Oktober 2011 - 18:45

    Sara:

    Net ff gekeken op youtube... echt feel-good jazzie frizzle sizzle....
    X

  • 19 Oktober 2011 - 18:46

    Sara:

    ik denk dat mijn oog vrijdag wel beter is.

  • 19 Oktober 2011 - 19:44

    Marjolein:

    ja, is het the sjizzle-dizzle-frizzle en met een beetje pizzle erbij moet het helemaal goed komen.

    Denk je echt dat je oogje daarvan ontstoken is? shit zeg..goed spoelen met doorgekookt (koud) water..zegt zuster Marjolein..Eerst hapje eten in de Boterwaag of Zwarte ruiter misschien?
    Hopelijk tot vrijdag

  • 20 Oktober 2011 - 12:09

    Marnis:

    Ik had twee weken geleden een ontstoken oog: bacteriele ooginfectie. Mss heb ik je aangestoken op het bungabunga feest, hihi.

  • 20 Oktober 2011 - 13:26

    Marjolein:

    Hebben jullie teveel geknipoogt naar elkaar ;)

  • 21 Oktober 2011 - 06:55

    Marjolein:

    Saar, ik ga niet vanavond..heb een acute verkoudheid, keelpijn en andere kwakkeligheden...sorry..te vroeg geplanned

  • 21 Oktober 2011 - 07:19

    Henrike:

    o dan kom ik er mooi mee weg (hoef nu niet meer te reageren met dat ik te saai ben en op tijd naar bed ga.. ;)
    beterschap iedereen.
    @Marnis er zit toch wel vitamine C in Limoncello? De organisatie heeft zn best gedaan.. ;)

  • 21 Oktober 2011 - 12:19

    Lenny:

    Beterschap Marjolein! Ik zit zelf ook al de hele week ziek thuis dus was sowieso niet van plan te komen.. ;-)

    Fijn weekend iedereen!

  • 21 Oktober 2011 - 14:56

    Theo:

    En ik zit in Amsterdam straks! Fijn weekend allemaal!! Groetjes Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: