Vrijdag biertje doen.... - Reisverslag uit Voorstonden, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Vrijdag biertje doen.... - Reisverslag uit Voorstonden, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Vrijdag biertje doen....

Door: Richard & Jeanine

Blijf op de hoogte en volg

24 September 2011 | Nederland, Voorstonden

Een weekje in de middle of nowhere deed ons beseffen dat we jullie al weer veel te lang niet hebben gezien. Vandaar deze oproep....

Het is nog wat vroeg in de week, maar wij hebben nu al zin in een biertje drinken in Den Haag. Dus we vroegen ons af of er mensen zijn die zin hebben om vrijdag 30 september gezellig een biertje te drinken in De Paas (of is de Boterwaag toch nog steeds jullie thuishonk??)).

PS1 in het weekend van het BungaBunga feest zijn Mika en Xena bij ons waardoor we dus met pijn in ons hart verstek moeten laten gaan......

PS2 hapje eten vooraf is ook een optie :-)

  • 24 September 2011 - 11:13

    Marieke:

    Lijkt me een heel goed plan! Zelfde geldt voor mij..
    Ik vind het ook wel gezellig om dan een hapje te eten.

  • 25 September 2011 - 10:02

    Marnis:

    Gezellig, zat toevallig ook laatst te denken dat we jullie al zo lang niet meer gezien hebben. Onze oppas kan helaas niet, dus we moeten nog even tossen wie van ons komt ;-)

  • 25 September 2011 - 11:51

    Barbara:

    Heel goed plan! Helaas moet ik die avond squashen in Amsterdam, dus dan wordt ook combineren waarschijnlijk erg lastig. Dus kom maar snel nog een keer :)

    groetjes en veel plezier!
    Barbara

  • 26 September 2011 - 14:24

    Gijsje:

    Gezellig! Ik ben voor... qua hapje eten zijn jullie ook alledrie welkom in Scheveningen. Ben wel pas rond 7 uur thuis, dus verwacht geen culinaire hoogstandjes!

    Liefs Gijsje

  • 27 September 2011 - 06:12

    Florian & Victoria:

    Weliswaar niet in een hutje op de hei, maar wel vanwege dezelfde reden vinden wij het ook weer eens tijd om richting Den Haag te gaan!

    Victoria en ik zijn er ook bij en zijn ook helemaal voor een hapje eten

  • 27 September 2011 - 06:47

    Theo:

    Ben er ook bij en ook in voor een hapje eten. Eten we dan bij Gijsje of toch maar in de Boterwaag?

  • 27 September 2011 - 08:48

    Gijsje:

    Hmmm. met zoveel animo lijkt de boterwaag me beter. Ik zal nog even laten weten of Ruben en ik dan ook mee eten ivm reserveren.

  • 27 September 2011 - 11:38

    Machteld:

    Gezellig, ik ben d'r bij! Ik eet ook een hapje mee.

    En Ries, ik zal je dvd meenemen (eindelijk!)

  • 27 September 2011 - 13:11

    Marieke:

    wat gezellig! ik ben helaas geveld (en gefrustreerd) door een gemene ontsteking in nek en schouder, waardoor ik niet zeker weet of ik in staat ben om te komen. maar ga wel heel erg mijn best doen!

  • 27 September 2011 - 19:37

    Lenny:

    Gezellig! Ben er bij, inclusief eten!
    Tot vrijdag allemaal.

  • 28 September 2011 - 09:10

    Tomas:

    eten in de waag lijkt mij een leuk plan.

  • 28 September 2011 - 12:48

    Sara & Nick:

    Wij zijn er natuurlijk ook bij. We schrijven ons in voor alle onderdelen van het programma.

  • 28 September 2011 - 20:29

    Erwin:

    Heb helaas al andere plannen. Veel plezier!

  • 28 September 2011 - 20:45

    Jeanine:

    Leuk dat iedereen zo enthousiast is! Ik heb er al helemaal zin in...balen dat je die ontsteking hebt Marieke. Hoop dat het snel beter gaat.

    Zoals ik nu lees zijn we zeker met tien eters (Florian, Victoria, Sara, Nick, Theo, Machteld, Lenny, Tomas, Richard en Jeanine). Daarnaast zijn er nog wat onzekere eters, namelijk een vosje, Gijsje, Ruben, Marieke en/of Martin.

    Ik reserveer de boterwaag vrijdag om 19 uur voor 13 personen. Dan hebben wat speling. Als je de onzekere mensen zekerheid hebben, hoor ik het graag dan kan ik de reservering nog aanpassen.

  • 29 September 2011 - 07:12

    Marnis:

    Het vosje is zeker, welke het wordt alleen nog niet ;-)

  • 29 September 2011 - 10:15

    Jeanine:

    ik ben benieuwd welke vos er aanschuift.......ik zou het leuk vinden als vos 1 mee-eet en vos 2 mee-drinkt ;-)

    reservering boterwaag is gelukt!

    tot morgen :-)

  • 29 September 2011 - 12:21

    Gijsje En Ruben:

    Wij eten ook zeker mee! Ik kom meteen uit de trein van mijn werk, dus ben er dan iets voor 7. Gezellig!

    Liefs Gijsje

  • 29 September 2011 - 14:35

    Marieke:

    Ik eet ook mee!
    Ik ben vrij morgen, dus kan er op tijd zijn. mocht iemand zin/gelegenheid hebben om al eerder in het zonnetje een drankje te doen, dan hoor ik het graag!

  • 30 September 2011 - 08:39

    Wouter:

    misschien dat vosje 3 en vosje 4 ook nog even langs komen...

  • 30 September 2011 - 10:23

    Lenny:

    Gezellig! En ben van plan om vanmiddag lekker op tijd te stoppen met werken dus heb ook wel tijd voor wat zonnige drankjes vooraf... Bel maar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorstonden

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: