Wij gaan ook verhuizen! - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Wij gaan ook verhuizen! - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Wij gaan ook verhuizen!

Door: Frank&Elke

27 Augustus 2010 | Nederland, Rijswijk

Hoihoi,

Het is dan misschien wel @^^%#$weer, maar toch hangt er iets moois in de lucht. Iedereen gaat dit weekend verhuizen! Mocht jij zelf nou niet gaan verhuizen, dan zou je zondag de 29e ons even kunnen helpen! Wij bieden hiervoor natuurlijk ook rijkelijk pintjes en frieten haha!

Ons huis ziet er half uit als huis en half als werkplaats (hier is de planning minder)
Veel is al verhuisd en de dingen zijn wel al ingepakt (hier is de planning dan weer iets beter)
We moeten alleen wat kasten, bank en bed naar beneden krijgen hier en dat wordt wel heftig met zijn tweeen.

Bedankt he!

• 27 Augustus 2010 - 10:04

Lenny:

Hee Frank en Elke! Ook jullie heel veel succes met verhuizen. Ik zit nog steeds in de Ardennen dus kan helaas niet komen helpen..

• 27 Augustus 2010 - 11:28

Gijsje:

Ha Frank,
    Ons huis is ook nog een halve bouwplaats, zodat Ruben zich het komende jaar nog niet hoeft te vervelen in Scheveningen.. ;-)
    Door de hulp van Sara zijn bij ons de verhuisdozen inmiddels gevuld... Dus qua planning lopen we mooi gelijk op... Ik ben bang dat ik zondag na het uitslapen (EINDELIJK) nog vooral aan het uitpakken en inrichten ben om ons huis leefbaar te maken dus kom niet helpen zondag.

Heel veel succes met de verhuizing en ik stel voor dat we na deze drukke verbouwperiode eens rustig de tijd nemen om elkaars bouwprojecten te bewonderen!

Liefs Gijsje

• 28 Augustus 2010 - 06:42

Frank:

Ja, daar heb ik ook wel zin in.
    Gaat je niet in de kouwe kleruh zitten he?
    Veel plezier en geniet van jullie huisje.
    Tot snel!