biertje bij nazomerweer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu biertje bij nazomerweer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

biertje bij nazomerweer

Door: wouter

02 September 2010 | Nederland, Amsterdam

hoi klussers, verhuizers, lowlandgangers, ardennenfreaks, en wie ik nog meer vergeet, wie heeft er zin in een biertje bij dit mooie nazomerweer op een terras vanmiddag vanaf een uurtje of vijf?
groet
wouter

• 02 September 2010 - 09:44

Marnis En Lenny:

Wij doen graag mee! maar dat nazomerweer schiet nog niet zo op...

• 02 September 2010 - 09:56

Wouter:

ik was inderdaad iets te snel... komt een klein regengebied aan! boterwaag dan maar?

• 02 September 2010 - 11:11

Marjolein:

Misschien kom ik later nog die kant op, maar dat is niet voor 19 uur.

Morgen schijnt de zon wel echt zijn/haar neus te laten zien..misschien dan gewoon OOK proberen ;)

• 02 September 2010 - 11:36

Lenny:

Ha, de zon doet inderdaad nog niet heel goed zijn best. Misschien Plein goed alternatief voor de Boterwaag? (vind de BW op donderdagmiddag altijd beetje leeg..)Plein kunnen we waarschijnlijk ook nog lekker buitenzitten onder verwarmde parasol... Of is het nu ook nog echt koud geworden? In dat geval BW ook prima! Tot straks in ieder geval!

• 02 September 2010 - 13:31

Wouter:

Boterwaag is wat kindvriendelijker...!

• 02 September 2010 - 14:14

Theo:

Dan kom ik een sapje doen in de BW (neem aan dat het nu definitief daar is).

• 02 September 2010 - 14:26

Gezellig!!

Ik ga vijf uur niet redden, ben er rond uur of 6!

• 02 September 2010 - 14:42

ben er rond half zes!

• 03 September 2010 - 13:23

Nick:

Ik zie (deels) blauwe luchten boven Den Haag! Iemand in voor een VrijMiTerrasje zometeen? (zeg een uurtje of 17 uur 30 uur?)

• 03 September 2010 - 17:32

Lenny:

We zitten bij Momfer, voor wie zin heeft!

• 03 September 2010 - 17:34

Wouter:

Zit op het balkon van de zon te genieten... Is er nog iemand in de stad vanavond?