De laatste loodjes - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Gijsje&Ruben

Blijf op de hoogte en volg

16 Augustus 2010 | Nederland, Scheveningen

Hallo allemaal,

Op 28 augustus gaan we verhuizen, dus nu zijn we nog koortsachtig aan het gipsen, schuren, schilderen enzovoort! Dus wie er nog zin heeft om te klussen... je bent welkom!

Ook zijn we voor zaterdag de 28ste op zoek naar inpakkers en sjouwers. Ik denk niet dat alles al in dozen zit, dus hou je meer van inpakken dan sjouwen, ben je op deze verhuizing ook welkom!

Natuurlijk wordt alle hulp rijkelijk beloond met biertjes en afhaaleten... ;-)

Liefs Gijsje & Ruben

PS. Ik heb onze site weer in strandopmaak gezet, past niet zo bij het weer vandaag, maar wel bij onze nieuwe woonplaats... ;-)

  • 16 Augustus 2010 - 09:31

    Marieke:

    Hee Gijsje, ik weet dat ik het ernstig laat afweten qua klussen, schaamschaam...
    Nu moet ik weer afhaken, want wij zijn op vakantie vanaf de 20e en tot die tijd erg druk met afronden werk en zorgen dat de landy reisproof is. Heel veel succes!!

  • 16 Augustus 2010 - 10:13

    Lenny:

    Hee klussers! Ik kan niet helpen verhuizen de 28ste want dat weekend zit ik in de Ardennen. Maar daarvoor heb ik zeker wel nog een keer tijd om te komen helpen! Ik kan dit weekend, of anders keertje 's avonds. Laat maar weten!

    Ben blij dat we weer strandopmaak hebben, had het al een beetje gemist! :-)

  • 16 Augustus 2010 - 10:37

    Marnis:

    Ben echt benieuwd hoe het nu is! Ik kan helaas niet helpen verhuizen en ook dit weekend niet nuttig zijn (beide weekenden in de Ardennen). Maar een keer door de week 's avonds kan wel.

  • 16 Augustus 2010 - 10:38

    De Zus:

    ...zal er zijn

  • 16 Augustus 2010 - 12:51

    Jeanine:

    mmmmm, ook wij hebben tot nu toe ons gezicht niet laten zien en laten het ook nu weer afweten. Komend weekend familieweekend en het weekend daarop de pleegkindjes over de vloer. Misschien kunnen we ergens in september wel het huis helpen opwarmen ;-)

    ben benieuwd hoe mooi het aan het worden is :-)

    Succes en veel plezier natuurlijk!!!

  • 16 Augustus 2010 - 16:51

    Sara, De Andere Zus:

    Nick en ik komen helpen sjouwen en inpakken....

  • 17 Augustus 2010 - 07:17

    Wouter:

    tja, ardennen...!

  • 19 Augustus 2010 - 07:42

    Gijsje:

    We zijn deze week superhard opgeschoten. Het is de afgelopen dagen verandert van een bouwplaats in een huis! Ik zie het dus weer helemaal zitten.
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes en veel plezier in de Ardennen. Het volgende bericht van mij wordt als het goed is een uitnodiging voor de housewarming! ;-)

    Groetjes Gijsje

  • 19 Augustus 2010 - 10:43

    Theo:

    Gijs! Ik kan de 28ste helpen sjouwen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Scheveningen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 165227

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: