vlaggetje - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van denhaag - WaarBenJij.nu vlaggetje - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van denhaag - WaarBenJij.nu

vlaggetje

Door: Marieke en Floris

03 Februari 2010 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hi allemaal!

Een nieuw vlaggetje uit een heerlijk zonnig Kaapstad :-). Een missie is geslaagd: we hebben op de tafelberg gestaan!
Ons reisplan is veranderd: we gaan via Namibie en Botswana en terug door Zuid-Afrika. Het regent namelijk in Zuid-Afrika..... en we hebben een landrover en (zoals de barman dat hier zei:) why waste a landrover and not go to Botswana?!

Tot in maart!
xx

• 03 Februari 2010 - 09:30

Marnis:

Bah, en ook nog een weerberichtje erbij ;-)
    Ben jaloers!!

Geniet ervan!

• 03 Februari 2010 - 09:37

Gijsje:

Goed plan! Ben blij dat jullie het vlaggetje hebben geplaatst en daar kunnen er dus nog 2 bij straks! Geniet van jullie reis.

Liefs Gijsje

• 03 Februari 2010 - 10:13

Sara:

Gaaaaaaaffff! Heel veel plezier in botswana en namibie. Gaan jullie naar die delta in botswana? Geniet ervan! Liefs Sara

• 03 Februari 2010 - 19:56

Wouter:

dat klinkt als een barman die ik ook wil ontmoeten...! veel rijplezier! wouter

• 03 Februari 2010 - 21:57

Erwin:

Helemaal mee eens, zo'n schone, stofvrije Landrover is geen gezicht.

• 05 Februari 2010 - 09:46

Lenny:

Wow!! Klinkt helemaal super, veel plezier!

• 07 Februari 2010 - 16:18

Barbara:

Posten jullie wel de bewijzen van een stoffige, afgeragde landrover op de site? En staat het vlaggetje ook op de tafelberg?

Veel plezier! x

• 08 Februari 2010 - 22:02

Tomas:

Ah een stoere landrover. kun je de springbok roosteren op de motorkap. het klinkt allemaal jaloersmakend!