Frank bijna jarig - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van denhaag - WaarBenJij.nu Frank bijna jarig - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van denhaag - WaarBenJij.nu

Frank bijna jarig

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg

09 Februari 2010 | Zuid-Afrika, Kaapstad

euh, helaas niet vanuit Kaapstad maar vanuit een koud den haag....

Volgende week vrijdag 19-2 ben ik jarig. Als jullie het willen komen vieren met het drinken van een biertje, zijn jullie van harte welkom!
Als je wat laat weten, dan weet ik een beetje of ik 1 of 10 kratten moet halen.

Tot volgende week!

  • 10 Februari 2010 - 07:31

    Gijsje:

    Ha Frank,

    Helaas, ik ben dan in Nijmegen, dus kan er niet bij zijn.

    En, gefeliciteerd met jullie huis!

    Veel plezier op je feest.

    Liefs Gijsje

  • 10 Februari 2010 - 17:43

    Wouter:

    he frank, van harte met de klus! en het huis natuurlijk!!!! kom een biertje drinken op je verjaardag.
    groet
    wouter

  • 10 Februari 2010 - 19:32

    Sara:

    gezellig! Ik kom ook een pilske vatten.

  • 11 Februari 2010 - 20:40

    Lenny:

    Hee Frank, gefeliciteerd met jullie huis!! En ik kom graag een biertje drinken op je verjaardag! Tot volgende week!

  • 12 Februari 2010 - 13:43

    Theo:

    Hee Frank, gefeliciteerd met jullie huis (zie hier dat jullie er eentje hebben). kan helaas niet op je feestje komen. Heb dan mijn eerste duik en de volgende dag vertrek ik vroeg naar de wintersport. veel plezier!

  • 13 Februari 2010 - 15:34

    Lein & Norm:

    Dat lijkt ons wel leuk!

    (waar moeten we zijn?)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: