boterwaag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu boterwaag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

boterwaag

Door: wouter

Blijf op de hoogte en volg

22 Januari 2010 | ,

wie heeft er ook zin in een biertje in de Boterwaag? Zou er nog jupiler zijn...?

  • 22 Januari 2010 - 16:02

    Marieke:

    Wel zin, maar ga voor ziek vriendje zorgen. Volgende week ben ik er weer bij! Fijn weekend!

  • 22 Januari 2010 - 16:38

    Tomas:

    ik kijk wat laat, maar ben wel in voor een biertje!

  • 22 Januari 2010 - 17:36

    Gijsje:

    Ik heb al een bierafspraak op het plein, maar wie weet komen we daarna nog een Weihenstephaner - die zijn gelukkig niet op ;-) -- drinken...
    Veel plezier vanavond

  • 22 Januari 2010 - 18:59

    Lenny:

    Ik moet helaas tentamen leren.. Dan kan ik er wel volgende week weer bij zijn! Tot dan en fijne avond! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: