verjaardagborrel in Utrecht - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu verjaardagborrel in Utrecht - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

verjaardagborrel in Utrecht

Door: Jeanine

11 Januari 2010 | ,

Ha,

Helaas heb ik de nieuwjaarsborrel. Veel te laat dus toch nog via deze weg de beste wensen voor iedereen.
Komende vrijdag word ik 34 jaar oud. Ik wil dit graag vieren met een kleine verjaardagborrel (in juni/juli vieren we een groter feestje in onze tuin).

Heb je zin om te komen? De borrel start om 20.00 uur en is in Cafe de Rat (www.cafederat.nl).

Laat ff weten als je komt.

Tot dan? !!
Jeanine

• 11 Januari 2010 - 18:33

Sara:

Bijna gefeliciteerd. Ik ga kijken of het lukt om te komen naar cafe de Rat! Is dat een beetje te doen vanaf centraal station?

Liefs Sara

• 11 Januari 2010 - 19:43

Jeanine:

Leuk! het is ongeveer 15 minuten lopen (ik denk zelfs iets korter)

• 11 Januari 2010 - 20:24

Marnis:

Wat grappig. In dat cafe heeft mijn tante 25 jaar geleden ofzo haar afstudeerborrel gegeven. Vond ik als klein meisje erg eng: cafe de rat ;-)

Wouter komt. Ik blijf thuis bij Oskar (die is helaas te oud voor de kroeg tegenwoordig)
    Heel veel plezier en gefeliciteerd!!!

• 12 Januari 2010 - 11:41

Jeanine:

wat grappig van je tante. het is een oud socialistisch bolwerk, begreep ik van mijn vader. Echt iets voor Tomas dus ;-)

tegenwoordig is het meer een huiskamercafe

• 12 Januari 2010 - 13:10

Wouter:

Misschien valt er weer nieuw socialistisch leven in te blazen?
    Jeanine, heb je nog kado wensen? groet
    wouter (Ik ga met de auto, als iemand mee wil rijden?)

• 12 Januari 2010 - 16:35

Sara:

Wouter, hoe laat wil je vertrekken? Vertrek je vanuit Den Haag? Ik ben in principe om 5 uur klaar met werken. Ik kan met de trein gaan, maar ga natuurlijk nog liever met de auto.....

• 12 Januari 2010 - 17:48

Mirjam:

Leuk! Ik kan en kom graag.
    Wouter, kan ik ook met je meerijden? Ik ben ook rond 5 uur klaar met werken (in DH).

• 12 Januari 2010 - 20:21

Erwin:

Ik heb al wat anders staan helaas. Als we het toch niet zo nauw nemen met de stiptheid: alvast gefeliciteerd!

• 13 Januari 2010 - 14:56

Lenny:

Hoi,

Jammer, ik heb al een andere verjaardag.. veel plezier!!

En ik kom vrijdag nog even terug om je te feliciteren ;)

• 14 Januari 2010 - 13:32

Tomas:

Oud socialistisch bolwerk? goed dat ik met mijn rechtse CDA vrienden vrijdag borrel en eet. Afscheid van mijn CDA-bestuursverantwordelijkheid. Maar goed ook gezien de laatste twee dagen. Maar helaas voor mij dus geen cafe de Rat. Ovrigens, van harte gefeliciteerd!

• 14 Januari 2010 - 18:23

Sara:

Tomas: Goed dat je stopt met die taken. Het is echt belachelijk hoe de CDA-top met het Davidsrapport omgaat. Ik heb vannacht de hele tijd naar het debat gekeken... Bah! Ik heb er nog een vieze smaak van. Grrrrrpuh! Ik zou daar echt niet bij willen horen.

• 14 Januari 2010 - 18:26

Sara:

Ik dwaalde een beetje af. Wouter, hoe laat wil je vertrekken? Wil je streven naar 20.00uur daar, of eerst eten in DH en dan rond uur of 20.00 uur vertrekken zodat we ietsje later in de Rat aankomen? (mijn voorkeur heeft de laatste optie!) Goetsels!

• 14 Januari 2010 - 20:26

Wouter:

Bij nader inzien ga ik toch liever met de trein... er staan teveel lekkere biertjes op de kaart.
    Ben van plan om half 8 de trein te pakken.

• 14 Januari 2010 - 22:04

Mirjam:

Kan ik met jullie mee-eten in DH? Anders neem ik de trein vanuit Rdam en zie ik jullie in Utrecht.

• 15 Januari 2010 - 12:32

Marnis:

Mir, ik heb je voicemail ingesproken. Je kunt bij ons eten als je wilt.

• 15 Januari 2010 - 15:20

Sara:

Ok, ik ga ook mikken op de trein van half 8.

Groetjes Sara

• 15 Januari 2010 - 23:28

Lenny:

Jeanine,

Nog gefeliciteerd!! Alsnog te laat maar niet zo heel erg te laat.. Hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad!