CPC loop, kom kijken EN help mij rennen! - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu CPC loop, kom kijken EN help mij rennen! - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

CPC loop, kom kijken EN help mij rennen!

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg

12 Maart 2009 | Nederland, De Bilt

Ha!

Ik ga dit jaar mijn eerste twee Halve Marathons lopen: de Haagse City-Pier-City-loop (aanstaande zaterdag, kom kijken, hou Theo gezelschap!)en de Halve Marathon van Utrecht.

Ik heb er maar gelijk een goed doel aangeplakt: Dokters van de Wereld. Afgelopen zomer was ik in Papua en heb daar gezien welk goed werk ze daar verrichten. Daar mogen ze best wat steun voor krijgen.

Hoe werkt het: jij sponsort via mij Dokters van de Wereld, ik draag een kek shirtje van ze, en DvdW kan van dat geld weer goed werk doen. Een mooie combinatie!

Via de oranje knop op deze site (http://www.wijzijndoktersvandewereld.nl/?page=133&actionId=91) kun je heel eenvoudig geld overmaken.

Ik hoop op jullie support, zowel langs de lijn als voor DvdW!

Richard


  • 12 Maart 2009 - 21:26

    Barbara:

    Ha! Indrukwekkend..Als je een paars hoofd in het 5 kilometer parcours ontdekt, met daarnaast een huppelend klein meisje, ben ik dat misschien...(met mijn nichtje)

    We hebben vast een tientje gespronsord, de andere 10 euro krijg je als je hem ook uitloopt ;)

  • 13 Maart 2009 - 07:17

    Theo:

    Als je een paars hoofd langs het parcour ziet staan dan ben ik het die fanatiek de lopers aanmoedigd. Voor wie ook van plan is om te komen kijken. Ik ga rond 14.30 uur bij de rotonde appelstraat staan.

  • 13 Maart 2009 - 08:24

    Gijsje:

    Ik zit met mijn paarse hoofd in de sauna morgen. Maar zal in gedachten en via de site steunen.

    Liefs Gijsje

  • 13 Maart 2009 - 11:38

    Lenny:

    Ik zit met een paars hoofd in mijn studieboeken... maar kan daarbij zeker wel wat frisse lucht gebruiken. En natuurlijk omdat ik het leuk vind om ook jullie paarse hoofden te zien! Zeker als het komt van het halve marathon-rennen, knap hoor!! Ik kom kijken... met meerdere mensen kijken lijkt me gezellig!

    En dan maak ik natuurlijk ook gelijk wat over naar DvdW!

  • 13 Maart 2009 - 12:02

    Jeroen:

    Ik ben met mijn paarse hoofd in de wolken, maar duik morgen ook (weer) de boeken in (er moet een beurs aangevraagd worden). Succes met je tocht - en ik zag dat we je al bijna naar je streefbedrag hebben gesponsord. Ga je nu harder rennen???

  • 13 Maart 2009 - 12:47

    Marieke:

    Ik heb me wel even genoeg paars gevoeld deze week :-(. Ik zal je in gedachte aanmoedigen en wat concreter via de site! Zetumop!!

  • 13 Maart 2009 - 15:25

    Mirjam:

    Paars! Een mooie kleur.
    Leuke actie. Ik probeer vanavond nog wat geld op je in te zetten. We kunnen je morgen helaas niet aanmoedigen. Dan zijn we bij onze Zuiderburen.
    Richard en ook Barbara, veel succes zaterdag!
    P.S. ik heb m'n woning, nog wel op vrijdag de 13e, bijna verkocht.

  • 13 Maart 2009 - 17:43

    Mirjam En Jan Willem:

    Het sponsoren via internet lukt bij ons niet (ernstige veiligheidsbescherming..). We sponsoren je bij deze graag met een tientje.

  • 13 Maart 2009 - 18:38

    Marnis:

    gesponsord!

    Moeten we niet bij de finish gaan staan? Dan is ie het paarst ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Bilt

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 165046

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: