vrijdag boterwaag? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu vrijdag boterwaag? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

vrijdag boterwaag?

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

05 Maart 2009 | ,

Wie heeft er zin in weer eens een ouderwets avondje Boterwaag (+ hapje eten wat mij betreft..) om het weekend in te luiden? Da's voor mij alweer veel te lang geleden!

x
Marieke

  • 05 Maart 2009 - 14:54

    Marnis:

    Gezellig. Ik wil ook wel een hapje eten.

  • 05 Maart 2009 - 16:51

    Sara:

    goed plan. ook het eten vooraf staat mij wel aan. Volgens mij heb ik geen verdere afspraken dus count me in!

  • 05 Maart 2009 - 16:58

    Wouter:

    ik doe ook mee!
    ik ben rond half acht in den haag...

    groet
    wouter

  • 05 Maart 2009 - 20:04

    Barbara :

    Gezellig, ik ben erbij! Mail morgen wel even of het eten gaat lukken.

    Heb je het nog leuk gehad?

    groetjes
    Barbara

  • 06 Maart 2009 - 07:38

    Lenny:

    Hoi, gezellig om een hapje te eten! maar nog even onder klein voorbehoud.. ga nl uit het werk een borrel drinken met collega's!

    Tot vanavond!

    xx

  • 06 Maart 2009 - 08:44

    Gijsje:

    Ik eet vanavond met oud collegas in Amsterdam. Veel plezier vanavond!

    Liefs Gijsje

  • 06 Maart 2009 - 09:19

    Marieke:

    Ik zit waarschijnlijk al vanaf een uur of half 6 ergens in de stad in een cafeetje met mijn hele dikke boek :-). Dus wie zin heeft om al vroeg te beginnen met borrelen, geef even een seintje!

  • 06 Maart 2009 - 11:40

    Tomas:

    Ik eet mee!

  • 06 Maart 2009 - 12:40

    Machteld:

    Ik ben er ook bij na het eten.

    En het eerste rondje na het eten is voor mijn rekening, want ik heb namelijk een nieuwe baan!!!! Maar dat hadden jullie vast al uit betrouwbare bron vernomen ;-). Tot straks!

  • 06 Maart 2009 - 14:16

    Theo:

    Eten gaat me niet lukken, misschien kom ik daarna wel...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: