feestje op 9 maart (2009) - Reisverslag uit Delft, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu feestje op 9 maart (2009) - Reisverslag uit Delft, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

feestje op 9 maart (2009)

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg

09 December 2008 | Nederland, Delft

Na maanden van radiostilte dan toch weer een berichtje: het zit er bijna op, m'n proefschrift is zo goed als klaar.

Vandaag kreeg van de laatste hooggeleerde heer te horen dat ook hij akkoord is met het manuscript. De komende weken ga ik nog aan de gang met het verwerken van de laatste suggesties en dan kan het stuk naar de drukker.

Op maandag 9 maart 2009 is de verdediging. Om 12.00h houd ik een lekenpraatje. Tussen 12.30 en 13.30 word ik nog één keer stevig aan de tand gevoeld. En daarna zal ik (als het allemaal goed gaat) tot jonge doctor gepromoveerd worden. Elders die dag nog een receptie en andere feestelijkheden, maar daarover later bericht.

Al met al heb ik dan zo’n beetje al mijn promoveer doelstellingen gehaald – met als voornaamste: binnen vier jaar de hele boel afronden.

Jullie zijn natuurlijk allemaal van harte welkom om 9 maart het hele spektakel bij te wonen, maar voor die tijd spreken we elkaar vast wel weer ’s in de BW. Ik heb nu immers weer (bijna) de tijd om mijn Ivoren Toren uit te komen ;)

Groetjes,
Jeroen

  • 09 December 2008 - 11:28

    Sara:

    Goed joh! Keurig binnen 4 jaar! Ik kom graag naar het spektakel kijken... Tot snel in de BW!

  • 09 December 2008 - 13:28

    Florian:

    Toppertje Jeroen. DAt is niet eenvoudig om het binnen de tijd te halen.

    Mijn agenda loopt nog niet tot 9 maart, ik zie je eerder.

  • 09 December 2008 - 14:21

    Gijsje:

    Gefeliciteerd met deze top-prestatie! Leuk om daar binnenkort op te proosten!

    Groetjes Gijsje

  • 10 December 2008 - 13:09

    Lenny:

    Hee wat goed!! Ben erg benieuwd!

    Leuk om je binnenkort weer eens te zien in de Boterwaag!

  • 12 December 2008 - 09:32

    Marnis:

    Wat moet dat een lekker gevoel zijn, gefeliciteerd!

  • 17 December 2008 - 13:41

    Wouter:

    Goed zeg!
    staat genoteerd!

    groet
    wouter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 165056

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: