Hapje eten op tweede kerstdag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Hapje eten op tweede kerstdag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Hapje eten op tweede kerstdag

Door: Lenny

10 December 2008 | ,

Hoi,

Tussen alle feestelijkheden door hierbij nóg maar eens een kerstberichtje: Er zijn plannen om op tweede kerstdag een hapje te gaan eten in de stad. Wie heeft er nog meer zin om mee te gaan? Kunnen jullie het zo snel mogelijk laten weten, bijvoorbeeld uiterlijk maandag ofzo, want dan kunnen we ergens reserveren...

xx lenny

• 10 December 2008 - 13:31

Marieke:

Jammer genoeg kan ik niet. Had me erg leuk geleken.
    Maar ik zie jullie de dag erna!

• 10 December 2008 - 14:20

Gijsje:

Ik (en Sara & Nick) eten dan met mama en Rien. Wij zijn er dus helaas niet bij. Natuurlijk wel op 3de kerstdag!

Eet smakelijk!

• 11 December 2008 - 08:30

Jeroen:

Ook ik sla af. Mijn ouders komen die dag langs.

• 11 December 2008 - 08:33

Machteld:

De ouders staan op het programma voor eerste kerstdag en aangezien er nog steeds geen schoonfamilie is ;-), eet ik graag een hapje met mijn vrienden op tweede kerstdag! Gezellig!

• 12 December 2008 - 09:31

Marnis:

Wout en ik eten mee, maar dat wist je al ;-)

• 12 December 2008 - 14:28

Theo:

Tweede kerstdag ben ik bij mijn familie. De dag erna ben ik er bij.

• 16 December 2008 - 08:24

Wouter:

ik sprak bor gisteren dat zij ook meeeten!
    wie gaat er iets reserveren?

• 16 December 2008 - 12:44

Tomas:

reken nog even niet op mij, ga waarschijlijk broer helpen met kast verhuizen. Hoop later aan te schuiven.

• 16 December 2008 - 13:55

Gezellig!

Zal ik reserveren bij de Italiaan op de Prinsestraat? Of zijn er nog andere goede ideeën?

• 16 December 2008 - 18:48

Wouter:

de italiaan lijkt mij heel leuk! al een paar keer voor volle tent gestaan...

• 17 December 2008 - 12:14

Lenny:

Ik heb gereserveerd bij Casa di Toni om 19.00 u voor Wouter, Marnis, Machteld, Barbara, Erwin en ik. Tomas als je toch nog besluit te komen schuiven ze er een stoel bij...

Leuk!

xx

• 17 December 2008 - 20:59

Marnis:

Super Lenny!!!

• 17 December 2008 - 21:49

Mirjam En JW:

We hebben niet zo goed opgelet maar, uhmmm, mogen wij nog mee?

• 22 December 2008 - 14:44

Hoi,

Het is gelukt! In plaats van 6 plaatsen is er nu plaats voor 9!!

Tomas, ik ben er ook maar vanuit gegaan dat jij zo verstandig bent om niet op dit tijdstip met kasten te gaan sjouwen.. ;)

• 22 December 2008 - 21:42

Mirjam En JW:

Dank je Lenny! Tot vrijdag!

• 24 December 2008 - 09:43

Tomas:

Lenny, ik geloof dat jij verstandiger bent dan ik. ben erbij.