Feestje op 13 december - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Feestje op 13 december - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Feestje op 13 december

Door: Machteld

Blijf op de hoogte en volg

03 December 2008 | ,

Op 11 december ben ik jarig! Dat vier ik op zaterdag 13 december. Kom je ook?
Ik zorg dat om 19.00 uur een grote pan paella op tafel staat. En daarna spelletjes! (nee geen koek happen of ezeltje prik ;-)). Laat even weten als je mee wilt eten.

  • 04 December 2008 - 12:51

    Jeroen:

    Helaas, ik heb dan al plannen elders - lang lang geleden afgesproken dat Ben Hur gekeken gaat worden. Is ook vermaeckeleijck ;) Veel plezier op je fuif!

  • 04 December 2008 - 18:18

    Mirjam:

    Leuk! Ik kom graag later op de avond, na het beluisteren van de viool en triangel van Marieke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 165218

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: