Bellitoni - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Bellitoni - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Bellitoni

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

17 November 2008 | ,

Hoihoi!

Het is weer zover: Bellitoni is weer van start gegaan. Dit keer weer een mooi (en meer toegankelijk) programma met Hongaarse dansen van Brahms, celloconcert van Barber en een prachtige 4e symphonie van Brahms!

En uiteraard volgen weer 3 concerten:
- 10 dec in Utrecht
- 13 dec in Den Haag
- 14 dec in Amsterdam ('s middags)

De kaarten voor Amsterdam zijn al bijna uitverkocht, maar gelukkig is er nog wel genoeg plek in Utrecht en Den Haag.
Wie heeft er zin in een mooi concert?

  • 17 November 2008 - 17:29

    Marnis:

    Leuk, ik wil! Is mijn jaarlijkse portie klassiek ;-)
    Den Haag graag!

  • 18 November 2008 - 17:00

    Lenny:

    Ja! Leuk! Voor mij ook graag een portie Brahms in Den Haag...

  • 21 November 2008 - 10:11

    Gijsje:

    Leuk. Ik heb de 13e in mijn agenda gezet. Zie dat het op een zaterdag is, misschien leuk om ervoor of erna (weet niet hoe laat het is) bij mij te eten?
    Marieke, reserveer jij de kaarten?

  • 23 November 2008 - 11:32

    Mirjam:

    Leuk! Graag twee kaartjes voor het concert in Den Haag. Gezellig om het te combineren met samen eten!

  • 23 November 2008 - 19:01

    Marieke:

    Wouw, ik ga mijn debuut maken als triangelist! :-) bij de hongaarse dansen. Altijd al eens slagwerk willen doen, haha.
    Nu wel extra oefenen ;-)

  • 25 November 2008 - 19:04

    Wouter:

    heb je kaarten voor sessie den haag? wil graag mee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 165137

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: