Ook zo'n zin in weekend?? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Ook zo'n zin in weekend?? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Ook zo'n zin in weekend??

Door: Lenny

Blijf op de hoogte en volg

13 November 2008 | Nederland, Amsterdam

hee allemaal, op de een of andere manier heb ik zo'n zin in weekend..;-)

Morgen inluiden met een biertje in de boterwaag??

xx lenny

  • 13 November 2008 - 12:14

    Marieke:

    Heel herkenbaar ;-)

    Floris en ik komen ook!

  • 13 November 2008 - 15:41

    Marnis:

    Wij gaan eerst een hapje eten in Rotterdam, maar zullen zeker bellen als we weer terug zijn in het Haagse!

  • 14 November 2008 - 10:31

    Tomas:

    ik drink ook een biertje mee. Tomas

  • 14 November 2008 - 13:07

    Frank:

    Fransie komt naar Den Haag vanavond!
    Weet nog niet hoelaat precies, maar denk dat Elke, Frans en ik ook wel langskomen.
    Ben iig toe aan weekend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: