afterkerstdiner - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu afterkerstdiner - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

afterkerstdiner

Door: Marieke

22 November 2008 | ,

December staat weer voor de deur met veel gezelligheid en uiteraard heel veel eten... In navolging van de stamppottenkerst vorig jaar, lijkt het me leuk om nu weer iets te doen met z'n allen. :-)

Wie heeft er zin om te komen uitbuiken op 3e kerstdag (zaterdag 27e) bij een afterkerstdiner bij mij thuis?

Hoe en wat weet ik nog niet, maar na een stuk of wat kerstdiners die week wordt het iig iets lichts en makkelijks :-)

• 22 November 2008 - 12:07

W En M:

Wij zijn er zeker bij, leuk!!!
    We kunnen ook allemaal iets te eten meenenemen ofzo...

• 22 November 2008 - 12:16

Gijsje:

Gezellig. Ik ben erbij!

• 22 November 2008 - 17:36

Sara:

Lijkt me heel leuk! Licht en makkelijk eten staat mij wel aan. Overdag wil ik nog wat tijd aan studie besteden dus qua voorbereiding kan ik denk ik niet zo heel veel betekenen.

ps, wat een PUSweer vandaag!

• 23 November 2008 - 08:57

Machteld:

Ik ben d'r ook bij!

• 23 November 2008 - 11:35

Mirjam:

Gezellig! JW en ik zijn er ook bij.

• 24 November 2008 - 09:37

Marjolein:

Wil even zeggen..wat een uitstekend idee!
    Maar kan er helaas niet bij zijn.
    Alvast veel plezier!

• 24 November 2008 - 10:18

Lenny:

Gezellig!

• 24 November 2008 - 14:18

Theo:

Ik ben er ook bij. Tip! Zelf omstebeurt sushi maken is makkelijk en licht en leuk... Je haalt allerlei verschillenden ingrediënten en iedereen mag naar eigen creatief inzicht een rol maken.

• 25 November 2008 - 12:34

Tomas:

Ben erbij!

• 25 November 2008 - 13:53

Marieke:

Goed idee van die Sushi!

• 28 November 2008 - 17:48

Florian:

Leuk idee! Echter dan zitten we in Dubai als het goed is...