Voor het vlaggetje - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van denhaag - WaarBenJij.nu Voor het vlaggetje - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van denhaag - WaarBenJij.nu

Voor het vlaggetje

Door: Wouter en Marnis

30 Juli 2008 | Brazilië, Foz do Iguaçu

Tja, ons den haag dagboek kan wel weer een nieuw vlaggetje gebruiken. En die van Brazilie is erg leuk!
Wij hebben het nog steeds erg naar ons zin, hoewel vandaag de regen met bakken naar beneden komt zetten. Erg raar gevoel na 2 weken strak blauwe lucht. Gisteren de geweldig mooie watervallen van Foz do Iguacu gelukkig wel in de zon gezien! Vanavond vertrekken we via Sao Paulo naar de kust om lekker een paar dagen te relaxen. Dan nog 2/3 dagen Rio (ja we durven nog) en dan zijn we vrijdag 8 weer thuis, precies op tijd voor de vrijdagavond borrel ;-)

• 31 Juli 2008 - 08:11

Theo:

Regen! Stonden jullie niet toevallig onder die waterval? Veel plezier in jullie laatste weekje!

• 31 Juli 2008 - 14:01

Gijsje:

Gaaf hoor zo'n nieuw vlaggetje! Geniet van nog een paar daagjes strand (doe ik in Den Haag ook... hihi)!
    Ben benieuwd naar de uitgebreide versie van de vakantieverhalen volgende week vrijdag!

Besinho Gijsje

• 01 Augustus 2008 - 06:39

Frank:

Wow, ben jaloers!
    Wij hier maar werken....

Vee plezier en heel terugkomen he.

• 01 Augustus 2008 - 08:17

Lenny:

Klinkt goed daar! Geniet er nog even lekker van! .. en gezellig dat jullie op tijd zijn voor de vrijdagavond borrel!!

• 01 Augustus 2008 - 20:21

Jeroen:

Helemaal goed! Dan hebben we de continenten er bijna allemaal op staan! Ik zal een poging wagen om de regelgeving op Antartica als volgend onderzoeksonderwerp aan te dragen op de TU, maar ik vrees dat ik daar echt geen geld voor loskrijg :(

Veel plezier nog daar in de zon!

(en voor iedereen hier in NL zonder zaterdagplannen: morgen Schollenpop in Scheveningen!)

• 03 Augustus 2008 - 17:49

Marieke:

Wouw, klinkt goed! Veel plezier de laatste relax dagen en ik ben benieuwd naar de verhalen in de Boterwaag!

• 04 Augustus 2008 - 14:58

Marnis:

Op verzoek van Bar een paar fotootjes.

• 04 Augustus 2008 - 15:19

Lenny:

Ja zeg.. hadden jullie ons niet al jaloers genoeg gemaakt!! ;)

Echt geweldige foto's! Ben nu helemaal benieuwd naar de verhalen! (Hebben jullie de piranha ook opgegeten??)

Genietze nog even!

• 04 Augustus 2008 - 15:25

Marnis:

Haha, piranha inderdaad opgegeten. Eerst een soepje en toen lekker gefrituurd! Was heerlijk!

• 04 Augustus 2008 - 20:07

Tomas:

Stoere foto's inderdaad! Mooi beton, fantastische waterval en lekkere vis. Wat wil een mens nog meer! Geniet nog even.

• 07 Augustus 2008 - 20:49

Gijsje:

Wow! Wat een gave foto's. Enne, welkom terug in NL! Heb zin om jullie morgenavond in de Boterwaag te zien!
    XXX