borreltje op Anna Palowna - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu borreltje op Anna Palowna - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

borreltje op Anna Palowna

Door: bijna jarige sara

Blijf op de hoogte en volg

27 Juli 2008 | ,

Morgen ben ik jarig! :)
Ik zit morgenmiddag, op 28-jarige leeftijd, vanaf kwart over 5 op het Anna Palowma Plein van de zon en van een drankje te genieten....

Wie zin heeft om mee te genieten is welkom. Ik blijf bij mooi weer nog wel een tijdje zo zitten denk ik
(tot een uurtje of 9 ofzo).

Het eerste drankje is van moi!

  • 27 Juli 2008 - 22:51

    Wout En Mar:

    Gefeliciteerd Sara! Wouter noemt je een oude bok!
    Wij zitten te zweten in Campo Grande. Hebben net 4 dagen in de Pantanal (natuurgebied) achter de rug. Was super!
    Groetjes!

  • 28 Juli 2008 - 07:59

    Sara:

    Haha, Wouter is zelf een ouwe bok! Bij slecht weer zit ik trouwens binnen in een kroegje bij het Anna Palowna Plein. Ik neem mn telefoon mee, dus ik ben vanaf 5 uur bereikbaar X jarige job.

  • 28 Juli 2008 - 09:25

    Lenny:

    Hee jarige! Gefeliciteerd alvast..en tot vanmiddag!

    xx

  • 28 Juli 2008 - 12:11

    Tomas:

    Van harte! ik loop vanuit mijn werk bij je langs op het AP plein.

  • 28 Juli 2008 - 13:59

    Jeroen:

    Ha jarige Sara. Heel veel felicitaties vanuit Delft!!! Ik ben er straks niet bij, maar zal rond kwart over vijf een fijne atomaten-koffie op je proosten :)

  • 28 Juli 2008 - 14:29

    Theo:

    Gefeliciteerd! Ik kan vanavond niet, maar zie je woensdag bij de Sushi. Drinken we er dan eentje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: