Voor het vlaggetje - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van denhaag - WaarBenJij.nu Voor het vlaggetje - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van denhaag - WaarBenJij.nu

Voor het vlaggetje

Door: Wouter en Marnis

30 Juli 2008 | Brazilië, Foz do Iguaçu

Tja, ons den haag dagboek kan wel weer een nieuw vlaggetje gebruiken. En die van Brazilie is erg leuk!
Wij hebben het nog steeds erg naar ons zin, hoewel vandaag de regen met bakken naar beneden komt zetten. Erg raar gevoel na 2 weken strak blauwe lucht. Gisteren de geweldig mooie watervallen van Foz do Iguacu gelukkig wel in de zon gezien! Vanavond vertrekken we via Sao Paulo naar de kust om lekker een paar dagen te relaxen. Dan nog 2/3 dagen Rio (ja we durven nog) en dan zijn we vrijdag 8 weer thuis, precies op tijd voor de vrijdagavond borrel ;-)

• 30 Juli 2008 - 22:43

Barbara:

Gezellig! Hier voor de verandering wel eens goed weer, hebben we zeker van jullie gejat. Nog heel veel plezier daar! En hebben jullie niet wat mooie foto's bij het vlaggetje ;)

• 01 Augustus 2008 - 15:30

Sara:

Gezellig tot de 8ste! Heel veel plezier nog daar en tot snel.