De Parade - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu De Parade - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

De Parade

Door: Mirjam

08 Juli 2007 | ,

De Parade (met o.a. Spinvis) is weer in Den Haag (www.deparade.nl). Ik ga op vrijdag de 13e daarnaar toe. Gaan jullie mee?

• 08 Juli 2007 - 18:56

Marieke:

Hee, toevallig ga ik daar vrijdag ook naar toe. Ik heb afgesproken met wat vriendinnen/oud-collega's met wie ik daarna de stad in ga. We zullen elkaar daar vast wel tegenkomen.

• 09 Juli 2007 - 06:33

Machteld:

Leuk, ik ga mee!

• 09 Juli 2007 - 08:20

Gijsje:

Een perfect begin van mijn vakantie! Ik laat je vrijdag zeker weten of ik mee ga, maar ik denk het wel!

• 09 Juli 2007 - 11:31

Sara:

Ik had het er gister toevallig over, misschien gaan Nick, Elke en ik op dinsdag... Maar wat mij betreft kan het ook op vrijdag. Waarschijnlijk tot vrijdag dus allemaal!

• 09 Juli 2007 - 12:41

Lenny:

Gezellig!! Ik ben er ook bij...

• 09 Juli 2007 - 16:41

Theo:

Ik ben dan net eigenaar van een huis geworden. Tijd voor een feestje dus op De Parade. Ben er bij...

• 09 Juli 2007 - 21:16

Florian:

Dat is al een weer een tijdje geleden dat ik daarheen ben geweest. De vrijdag is ook de dag dat het mij het beste uitkomt. Ik denk dat ik join!

• 10 Juli 2007 - 16:54

Mirjam:

Gezellig allemaal! Ik ben er zelf om 17.30 uur om nog de keuze te hebben uit leuke voorstellingen en lekker te eten. Tot vrijdag!

P.S. Mocht je later op de avond komen, dan kan ik ook kaartje(s) voor een voorstelling voor je kopen, maar dan moet ik wel even weten waar je voorkeur naar uitgaat.

• 12 Juli 2007 - 18:22

Lenny:

17.30 ga ik niet redden, maar vind het wel leuk om daar te eten. Wie nog meer?

tot morgen!

• 12 Juli 2007 - 20:40

Theo:

Ik zal er zo rond 18.30 uur zijn en wil er ook wel een hapje eten.

• 12 Juli 2007 - 21:05

Tomas:

ja, eten op de parade lijkt mij een puik plan. 18.30 ben ik er.

• 12 Juli 2007 - 22:05

18.30 lijkt me perfect!

Theo, veel plezier/succes morgen alvast bij de notaris en met je nieuwe sleutel!!!

• 13 Juli 2007 - 12:06

Marieke:

Ik zal er ook rond 18.30 zijn. Degenen met wie ik zou gaan, willen niet meer. Die zie ik later wel in de stad.
    Tot straks dan maar!

• 13 Juli 2007 - 13:04

Gijsje:

Hoi allemaal,
    Ik ga toch voor de sjaak-afhaak op het laatste moment.

Heb vanacht maar een paar uur geslapen omdat het vriendje van mijn buurvrouw het uit heeft gemaakt wat in een hysterische, tot half 4 vanochtend durende schreeuw, huil, servies en deuren gooiende bui resulteerde. Daardoor is mijn ik-heb-vakantie- instort-moment vervroegd naar nu ipv naar morgen... Ga dus lekker instorten op de bank voor de TV om zo het begin van mijn vakantie te vieren!!!!

Veel plezier allemaal!
    XXX Gijsje