Opbouwers gezocht - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Opbouwers gezocht - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Opbouwers gezocht

Door: Jeanine

Blijf op de hoogte en volg

21 Juni 2007 | ,

Beste mensen,

zoals jullie via vele fronten hebben kunnen horen, staat de MensenZoo op 30 juni op het Nyama Festival in Delft (www.mensenzoo.nl).

Nu zoeken we nog een paar flinke vrouwen en mannen, die eens de zaterdagochtendlucht van dichtbij willen proeven. Wie wil zaterdagochtend 30 juni van ca. 8-12 uur mee helpen met opbouwen. Er is koffie, thee en natuurlijk broodjes.

Het is geen zwaar werk, maar voornamelijk veel werk (in korte tijd).

Groetjes, mede namens alle Grippers,
Jeanine

  • 22 Juni 2007 - 08:14

    Wouter:

    klinkt als een klus voor mij,
    zij het dat ik waarschijnlijk een tempel aan het bezoeken ben...
    misschien een andere keer

    Veel succes en plezier

    wouter

  • 22 Juni 2007 - 08:22

    Marieke:

    Ik kan helaas niet dat weekend. Een andere keer kom ik graag weer helpen.

    Succes!

  • 22 Juni 2007 - 09:47

    Jeronimo:

    klussen? maak me gek! probleem is dat ik dat weekend op Werchter zal zijn (en daarna naar Kroatië doorcross). dus ik laat 't ook afweten. succes ermee

  • 22 Juni 2007 - 13:34

    Gijsje:

    ik sta voor die dag al ingeschakeld voor de opbouw van het feestje van Sara en Nick. En ga ook nog een borrel drinken met een hele groep Helminks... Ik hoor het wel graag als de nood echt heel erg hoog is dan heb je mijn nummer!

  • 22 Juni 2007 - 15:32

    Sara:

    Nou lekker veel animo zo zeg... maar helaas kan ik ook niet echt gemakkelijk omdat ik gijsje niet alles alleen kan laten doen (voor het strandfeestje van mij en nick)

  • 22 Juni 2007 - 19:30

    Florian:

    Wij zijn aan het petanquen :-). Veel succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 165229

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: