Donderdagavond: Shopping Night & Pop&Politics - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Donderdagavond: Shopping Night & Pop&Politics - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Donderdagavond: Shopping Night & Pop&Politics

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg

20 Juni 2007 | ,

Mensen

Wie gaat er donderdagavond, de langste dag van het jaar, mee "de stad in"???:
http://www.puurdenhaag.nl/

Shopping Night until 24hrs, Grote Marktstraat, Plein, Grote Markt, etc.

  • 19 Juni 2007 - 22:04

    Wouter:

    is er op de grote markt niet een podium met een leuke band?

  • 20 Juni 2007 - 07:11

    Marieke:

    Misschien kom ik na 20.00 nog even kijken.

  • 20 Juni 2007 - 16:58

    Tomas:

    Afhankelijk van het weer ben ik zeker buiten te vinden

  • 20 Juni 2007 - 19:40

    Marnis:

    Pre-Parkpop
    Op donderdagmiddag vindt in De Boterwaag een seminar plaats dat zich richt op de vraag ‘Wat betekent engagement voor kunstenaars/popmuzikanten anno 2007?’. Onder leiding van Jan Douwe Kroeske (programmamaker voor radio en tv) en cabaretier Leon van der Zanden discussieert een panel van deskundigen en betrokkenen. Het panel bestaat uit Ellen Ten Damme (actrice/muzikant), Eric van Eerdenburg (directeur Lowlands Festival), Pete Philly (rapper), Lange Frans (rapper) Charlie Dee (singer-songwriter) en Han Kooreneef (tekstdichter van o.a. Borsato). Daarna vinden op het podium op de Grote Markt optredens plaats van Ellen ten Damme (17.30 uur), Mala Vita (19.00 uur), Heideroosjes (20.15 uur), A Balladeer (21.45 uur).


  • 20 Juni 2007 - 19:40

    Marnis Vervolg:

    Leuk!?!

  • 20 Juni 2007 - 20:04

    Mirjam:

    Ja, leuk! Hoe laat zijn jullie waar?

  • 20 Juni 2007 - 22:26

    Lenny:

    Leuk!! Maar helaas, tenzij ik een uitweg weet te vinden zit ik morgenavond verplicht in Almere... Ik ga mijn best doen!

  • 21 Juni 2007 - 06:55

    Marieke:

    Hee Jan Douwe Kroeske, die heb ik vorige week nog de Mensenzoo ingeleurd...(blijft leuk ;))
    Vanmiddag zit ik helaas vast achter mijn bureau. En aangezien ik al redelijk wat korte nachten heb gehad de afgelopen week, hoopte ik deze juist wat te rekken.
    Maar afhankelijk van weer en zin kom ik vanavond nog wel de stad in.

  • 21 Juni 2007 - 07:06

    Gijsje:

    Hoewel ik sinds Jules Unlimited stiekum verliefd ben op Jan Douwe, kan ik vanavond niet mee. :-( Ik ga naar Nijmegen, want moet voor morgen nog 8 beoordelingen schrijven... Duimen voor inspiratie dus!!!

  • 21 Juni 2007 - 10:21

    Wouter:

    ik ben rond de grote markt te vinden!

  • 21 Juni 2007 - 14:28

    Wouter:

    Check Kinkfm radio vanuit de Boterwaag....!

  • 21 Juni 2007 - 15:02

    Jeronimo:

    Veel plezier daar! Ik heb een borrel staan met mede PhD's en crash daarna m'n bedje in. Tot zondag !!! (ijs en weder dienende uiteraard)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 165352

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: