De Nijmeegse zomerfeesten komen er weer aan! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu De Nijmeegse zomerfeesten komen er weer aan! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

De Nijmeegse zomerfeesten komen er weer aan!

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg

13 Juli 2007 | ,

Ik zit voor een groot deel in Nijmegende komende week. Wie gaat er ook heen!?

  • 13 Juli 2007 - 16:13

    Sara:

    ikke. Ik ben er zaterdagmiddag en avond en nacht! Ben jij er ook al op zaterdag? Zo ja, dan kunnen we per sms contacten.

  • 14 Juli 2007 - 09:32

    Mirjam:

    ik ga ook vandaag naar nijmegen, s'middags naar een kinderfeestje en s'avonds misschien nog even aanhaken ergens... Verder wil ik donderdag of vrijdag gaan (afhankelijk van wanneer de meesten gaan) en vrijdag op de dag de intocht bekijken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: