Wandelaars opgelet last minute wijziging Plan B - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Wandelaars opgelet last minute wijziging Plan B - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Wandelaars opgelet last minute wijziging Plan B

Door: Sara

Blijf op de hoogte en volg

24 Mei 2006 | ,

Hoi Wandelaars...
Aangezien de komende dagen veel regen wordt verwacht overwegen we plan B in te zetten... We hebben een woonboot (gratis) beschikbaar gevonden in natuurgebied Ooij in Nijmegen. We kunnen met onze groep vanaf donderdag 11 uur tot zondag 17.00 uur op de woonboot waar een badkamer en keukentje aanwezig is. Er is een bbq-plaats aanwezig. Slaapzakken en matjes moeten we wel zelf
meenenem. We kunnen vanuit het Ooij vele wandelroutes starten (ook van 25 kilometer per dag).

Doordat we op de boot kunnen overnachten, hoeven we niet in de modder te kamperen, geen tenten op en af te breken, geen modder en gras van de slaapzak te halen etc
Er blijft dus meer tijd over voor wandelen....

Laten jullie even weten wat jullie van plan B vinden?

Groetjes van de organisatie

(ps, ik ben voor, maar dat was misschien al duidelijk geworden uit de toon van het bericht hihi, groetjes Sara)

  • 24 Mei 2006 - 15:00

    Gijsje:

    Ik ben ook voor!!!!

  • 24 Mei 2006 - 15:33

    Jeroen:

    dat klinkt als een plan B met een A+ status! luxe hoor. count me in.

  • 24 Mei 2006 - 15:49

    Florian:

    Persoonlijk vind ik dit geen enkel probleem. Lijkt me wel spannend om op een woonboot te mogen schlafen. Verder kan ik natuurlijk nooit tegen Nijmegen zijn: prachtige natuur.

  • 24 Mei 2006 - 16:22

    Marieke:

    Helemaal goed!

    Hoewel ik net tijdens mijn fietstochtje uit Delft in een quasi tent (poncho) al helemaal in de stemming kwam......

    Desalniettemin lijkt de woonboot me een superalternatief!

  • 29 Mei 2006 - 08:49

    Richard:

    Het was weer genieten!

    Volgend jaar dus de vijfde keer.

    Gehoorde opties: Dordogne, Toscane. Que mas?

  • 29 Mei 2006 - 12:51

    Gijsje:

    Hoe gaat het met alle spieren?

    Nog een optie van mij, maar dat wordt wel iets meer klimmen misschien:
    Van pelgrimhut naar pelgrimhut in Noord Spanje bij de Camino de Santiago!

  • 30 Mei 2006 - 09:20

    Wouter:

    Schotland!
    zeker kans op goed weer...

  • 30 Mei 2006 - 18:57

    Richard:

    Als we er maar makkelijk heen kunnen met de trein en/of auto :-).

  • 30 Mei 2006 - 20:41

    Wouter:

    wat dacht je van de boot?!

  • 31 Mei 2006 - 14:27

    Gijsje:

    Zon, zon, zon, zon, zon, zon, zon, zon, zon, zon, zon, zon, zon, zon, zon....

    Meer eisen heb ik niet! ;-)

  • 01 Juni 2006 - 13:09

    Theo:

    Plan B, Plan B, Plan B, Plan B, Plan B, Plan B, Plan B,Plan B, Plan B, Plan B,Plan B, Plan B, Plan B.

    Meer eisen heb ik niet!!

  • 02 Juni 2006 - 11:36

    Jeroen:

    kunnen we niet beter gaan wadlopen? hoef ik tenminste geen waterdichte schoenen te kopen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 165046

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: