Theatersport voorstelling - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Theatersport voorstelling - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Theatersport voorstelling

Door: Machteld

Blijf op de hoogte en volg

18 Mei 2006 | ,

Zin in nog iets cultureels voordat we gaan wandelen donderdag? a.s. woendsdagavond 24 mei speel ik met mijn theatersportclubje een improvisatievoorstelling. We hebben dus geen script, geen tekst geleerd, wij weten zelf ook nog niet wat er gaat gebeuren. Best spannend dus!
Zin om te komen kijken? Het is om 20.00 uur in Theater Pierrot, Ferrandweg 4T. Meer informatie: http://www.theaterpierrot.nl/

  • 18 Mei 2006 - 07:43

    Marnis:

    Leuk! Ik denk dat ik wel even met wat sponzen kom gooien ;-)

  • 18 Mei 2006 - 13:10

    Lenny:

    Jammer, lijkt me erg leuk maar ik heb dan een borrel in amsterdam.

  • 20 Mei 2006 - 11:23

    Sara:

    Als ik klaar ben met alle boodschappen voor het hemelvaartweekend... dan doe ik met Marnis mee! dat wordt lachen :)


  • 23 Mei 2006 - 14:47

    Gijsje:

    Ik laat het er nog even van af hangen of ik voor morgen mijn tas ingepakt krijg voor ons aanstaande wandelweekend! Dus wie weet tot morgen en anders zie ik jullie donderdagochtend!!!!

  • 24 Mei 2006 - 11:54

    Zieke Machteld:

    snif, kuch, au... Ik ben ziek. GRRRR!!! Ik heb een zware keelontsteking te pakken. Gevolg, ik ga vanavond niet optreden (gelukkig is het improvisatietoneel en kunnen ze dus best zonder mij) en ik ga niet mee wandelen.
    In ieder geval heel veel plezier met wandelen en ik hoop dat ik snel weer op de been ben!

  • 24 Mei 2006 - 15:04

    Gijsje:

    Heel veel beterschap!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: