It's amazing! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu It's amazing! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

It's amazing!

Door: Jeroen

11 Mei 2006 | ,

Het is haast niet te geloven, maar wel echt waar: ik ben vrijdagavond in Den Haag en nu al in de party-mood! Wat is tegenwoordig the place to be alhier in de residentie? In mijn tijd gingen we naar de Boterwaag, 14 en zo, maar dat is tegenwoordig vast hopeloos ouderwets... For old times sake dan maar?

• 11 Mei 2006 - 10:43

Marieke:

Tja, geheel volgens traditie ben ik er dan dus niet op vrijdagavond. Vanavond strand dan maar?

• 11 Mei 2006 - 11:23

Wouter:

het is de laatste dag met gegarandeerd zon....

ik ben wel voor!

• 11 Mei 2006 - 13:58

Gijsje:

Had met Marnis en Lenny op het terras afgesproken voor vanavond, maar strand lijkt me een erg goed plan! Allemaal een salade en een broodje mee en dan rond een uurtje of 6 op het strand lijkt me wel wat! Gewoon bij strand Zuid neem ik aan?!?

• 11 Mei 2006 - 13:59

Gijsje:

Oh ja, morgenavond ga ik wel de stad in... Dus Jeroen, geef me maar ff een belletje. Boterwaag en 14 is wel een goede inschatting! ;-)

• 11 Mei 2006 - 14:01

Tomas:

geen strand voor mij, moet sportief bezig zijn, tegen een bal aan slaan, je kent het wel, echt iets om bij 25 graden to doen, heb er dus veel zin in (not), kan collega niet in de kou laten staan

• 11 Mei 2006 - 14:38

Lenny:

Denk niet dat 'ie heel erg in de kou staat op de squashbaan!

• 11 Mei 2006 - 15:31

Theo:

Ook ik heb sportieve verplichtingen!! Ik ga spinnen in de sportschool zonder airco...

• 12 Mei 2006 - 10:11

Gijsje:

In navolg op onze terrasavond gister, is er voor vanavond een BBQ in de planning op weteringplein 9A. jullie zijn allen uitgenodigd. ik zorg voor brood, salade en kolen. Neem zelf wat mee voor op de grill!

• 12 Mei 2006 - 10:27

Wouter:

Speklappen!!!!!!!!!!

• 12 Mei 2006 - 10:27

Jaaaaaaaa!!!!!!!!

• 12 Mei 2006 - 13:19

Marnis:

Nee, wist ik niet. Lachen zeg!

• 12 Mei 2006 - 15:30

Jeromba:

vette shit! wie doet dat? en waarom? (o ja, voor alle nog laat checkende lieden: ik ben d'r bij vanavond)