Pjama - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Pjama - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Pjama

Door: Martin

08 Juni 2006 | ,

Dag mensen, Maaike ennik geven een pjama-feestje: zonder pjama kom je er niet in, of je krijgt een hele lelijke van ons :) De echtste pjama krijgt een surprise...Zaterdag 10 juni vanaf 21 uur op de Loosduinsekade 117 in DH. Knuffels en andere dierbare wezens zijn ook welkom...Zzzz...Maaike en Martin...zzzzz....

• 08 Juni 2006 - 13:50

Marnis:

Ik heb eerst een feestje in Delft, maar daarna kom ik mijn pjama showen!

Ennuh, gefeliciteerd met je verjaardag!!!

• 08 Juni 2006 - 13:59

Florian:

Ongelooflijk, de enige echte eikel die regelmatig en oprecht een pyjama draagt, kan niet aanwezig zijn...

Zal ik die pyjama maar eens aan de wilgen hangen

• 08 Juni 2006 - 16:03

Lenny:

Leuk idee! Weet alleen nog niet zeker of ik erbij kan zijn.

Morgen lekker eten op het strand gaat iig wel zeker lukken! Wie gaat er mee?

• 08 Juni 2006 - 16:30

Gijsje:

Ik weet nog niet zeker of ik het ga redden. Maar zo ja, dan zal ik mijn allermooiste pyama aandoen!

• 08 Juni 2006 - 17:38

Sara De Van Rossum Fan!:

ik weet nog niet of ik naar de pjamaparty kom, heb weinig tijd voor feesten op het moment... Ik wil namelijk net zo slim worden als mijn grote held: Maarten van Rossum! en moet daarvoor studeren. Laat het nog weten als mijn studieplanning zo goed loopt dat ik wel kan komen.