Pjama - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Pjama - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Pjama

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg

08 Juni 2006 | ,

Dag mensen, Maaike ennik geven een pjama-feestje: zonder pjama kom je er niet in, of je krijgt een hele lelijke van ons :) De echtste pjama krijgt een surprise...Zaterdag 10 juni vanaf 21 uur op de Loosduinsekade 117 in DH. Knuffels en andere dierbare wezens zijn ook welkom...Zzzz...Maaike en Martin...zzzzz....

  • 08 Juni 2006 - 13:50

    Marnis:

    Ik heb eerst een feestje in Delft, maar daarna kom ik mijn pjama showen!

    Ennuh, gefeliciteerd met je verjaardag!!!

  • 08 Juni 2006 - 13:59

    Florian:

    Ongelooflijk, de enige echte eikel die regelmatig en oprecht een pyjama draagt, kan niet aanwezig zijn...

    Zal ik die pyjama maar eens aan de wilgen hangen

  • 08 Juni 2006 - 16:03

    Lenny:

    Leuk idee! Weet alleen nog niet zeker of ik erbij kan zijn.

    Morgen lekker eten op het strand gaat iig wel zeker lukken! Wie gaat er mee?

  • 08 Juni 2006 - 16:30

    Gijsje:

    Ik weet nog niet zeker of ik het ga redden. Maar zo ja, dan zal ik mijn allermooiste pyama aandoen!

  • 08 Juni 2006 - 17:38

    Sara De Van Rossum Fan!:

    ik weet nog niet of ik naar de pjamaparty kom, heb weinig tijd voor feesten op het moment... Ik wil namelijk net zo slim worden als mijn grote held: Maarten van Rossum! en moet daarvoor studeren. Laat het nog weten als mijn studieplanning zo goed loopt dat ik wel kan komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: