Het is weer bijna vakantie! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Het is weer bijna vakantie! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Het is weer bijna vakantie!

Door: Gijsje

08 Juni 2006 | ,

Hoi allemaal,

Het is bijna zover, de kampeertijd is weer aangebroken. Ik ga deze zomer met Sara, Nick, Lenny, Judith, Marjolein en Joost naar Spanje. We gaan naar San Fermin in Pamplona. Jullie zijn ook allemaal uitgenodigd!

Ook willen we graag onze kookkunsten vertonen op ons mooie gezamelijke gas-kampeer-fornuis. Kunnen jullie deze missen van 1 juli t/m 15 juli?

Groetjes Gijsje

• 09 Juni 2006 - 07:14

Marieke:

Wat ons betreft is de trend gezet op de woonboot. Dit wordt het jaar van de luxe (maar hopelijk wel droge) vakanties:-). Wij hebben 'm dus niet nodig....

• 09 Juni 2006 - 07:56

Jeanine:

bedankt voor de uitnodiging! Helaas zijn mijn vakantie dagen met in augustus 3 weken fietsen in Frankrijk weer helemaal op. We zullen het gezamenlijke kampeer-gas-fornuis zeker niet achterop binden dus doe er je voordeel mee! Genietse

• 09 Juni 2006 - 09:21

Marnis:

Wij zitten dan in ons luxe chalet in de Alpen, dus een kampeer-gas-fornuis is overbodig... kokkerelse!