Kerst (wat is het stil hier!) - Reisverslag uit Spui, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Kerst (wat is het stil hier!) - Reisverslag uit Spui, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Kerst (wat is het stil hier!)

Door: Victoria

Blijf op de hoogte en volg

15 December 2012 | Nederland, Spui

Wie heeft er zin om wat leuks te doen om 2e kerstdag? Samen brunchen, dineren, midgetgolven. Het idee hebben we nog niet, maar daar komen we samen wel uit :-)

Dus: wie gaat er mee?

Florian & Victoria

  • 16 December 2012 - 14:06

    Marnis:

    Leuk idee! Wij hebben de plannen met familie nog niet rond, dus kunnen helaas nog niets afspreken. Xx

  • 16 December 2012 - 20:50

    Isis:

    Wat een enig idee

    Ik doe mee

  • 17 December 2012 - 20:29

    Sara:

    Hoi, het zijn drukke tijden hier in Den Haag, dus inderderdaad een beetje stil....

    Nick en ik hebben met een zooitje Delfterikken afgesproken om te gaan 'weerwolven' op 2e kerstdag. Dit is een spel met hetzelfde principe als 'moordenaartje' wat we speelden tijdens de wandelvaart.
    Als jullie zin hebben zijn jullie welkom om aan te haken (we hebben nog dringend weerwolven en/of burgers nodig). Het begint om 16.00 en zal plaatsvinden bij Ruud in Delft. Ook worden er nog wat leftovers en overgebleven liflafjes van 1e kerstdag genuttigd... Het duurt ongeveer tot 21.30 uur.

    Laat maar weten!


  • 17 December 2012 - 21:50

    Jeanine:

    Goed idee Vic & Florian. ik dacht dat ik gister al een post had geplaatst, maar ik zie hem er niet tussen.

    De kans dat wij met z'n drietjes komen is erg klein. Wel zou wellicht een van ons kunnen aanhaken, maar dan alleen als het rond diner-tijd is.

    Sara en Nick: dank voor de uitnodiging in Delft. Ondanks dat ik weerwolven erg leuk vindt zullen we in Delft waarschijnlijk echt niet aansluiten.

    We blijven graag op de hoogte van het definitieve plan en haken dan als het even kan graag aan (onder voorbehoud dus).

    Nou lekker al dat voorbehoud ;-)

  • 19 December 2012 - 09:06

    Theo:

    Ik zit op tweede kerstdag heel braaf bij mijn schoonouders in Teteringen. Zat zelf ook te denken om een bericht te posten voor een nieuwjaarsborrel in het weekend van 4 t/m 6 januari. Dit kunnen we dan ook ergens in de middag doen ivm de kinderen. Ik zal hier anders later nog wel even een berichtje op deze site voor plaatsen. Veel plezier allemaal!

  • 22 December 2012 - 12:54

    Florian & Co:

    De weerwolven klinkt erg leuk, maar ook een beetje eng... :-)

    Laten we dan een nieuwjaarsborrel doen

    Theo, was jij dan van plan een berichtje te plaatsen!? (4jan kan ik niet trouwens, maar 5 & 6 wel)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Spui

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: