Oktoberfest! - Reisverslag uit Spui, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Oktoberfest! - Reisverslag uit Spui, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Oktoberfest!

Door: Marnis en Wouter

Blijf op de hoogte en volg

26 September 2012 | Nederland, Spui

Beste mensen het is weer zover: op 5 en 6 oktober is het weer oktoberfest in de Boterwaag.
Wie heeft er zin om mee te gaan en welke dag komt je het beste uit?

  • 27 September 2012 - 11:41

    Marieke:

    Ik vind het wel heel leuk (en hoog tijd) om weer eens naar Den haag en de Boterwaag te komen (los van oktoberfest). Ik durf alleen niets vast te leggen in de planning, aangezien we nu in volle vaart een huis proberen te kopen en binnen 7 weken verhuisd moeten zijn voor mijn verlof in gaat.
    Ik ga zo eerst even 5 daagjes op een kussentje zitten mediteren en dan eens zien hoe het er volgende week voor staat :)
    Dus plan maar iets en ik probeer er bij te zijn!

  • 29 September 2012 - 22:01

    Lenny:

    Ja leuk! En net besloten dat we op vrijdag gaan! ;-) x

  • 30 September 2012 - 09:58

    Marjolein:

    Hee leuk! Norm en ik hebben ook de intentie te komen.
    Succes Marieke! Ik ga ook over 7 weken met verlof, maar hoef gelukkig geen huis te verkopen. Tot dan!

  • 30 September 2012 - 09:59

    Marjolein:

    Sorry verkeerd gelezen... Succes met kopen !

  • 01 Oktober 2012 - 17:25

    Tomas:

    haal de lederhosen maar uit de kast! ben erbij!

  • 02 Oktober 2012 - 18:44

    Nick:

    Gemuuuuuuuuutlichkeit! Ich bin selbstversteadnlich dabei.

    Gruss Gott,
    Nick

  • 03 Oktober 2012 - 18:42

    Marieke:

    Vrees dat het voor mij niet haalbaar is :(
    We hebben wel een nieuw huis gekocht in Overveen! Helemaal super en als alles goed gaat verhuizen we begin december (om het allemaal een beetje spannend te houden...;))
    Ik krijg alleen nu even signalen van mijn dikke buik dat ik even op de rem moet in deze enerverende tijden, dus een avond Boterwaag lukt me deze week niet. Erg jammer.. Ik hoop jullie snel weer te zien!
    Marjolein: wat leuk dat we gelijk opgaan! Hoop dat alles goed gaat en succes met de laatste loodjes!

  • 04 Oktober 2012 - 09:11

    Theo:

    Leute! Ich bin selbstverständlich auch dabei.
    Wist ihr Sohn wie spät ihr geht?

    Gruss, Theo

  • 04 Oktober 2012 - 16:49

    Wouter:

    Ich bin dabei! Jets schonn um sieben uhr fur den brautwurst und sauerkraut!!

  • 05 Oktober 2012 - 11:03

    Erwin:

    Heute abend ins Amsterdam, schade. Viel spassssss!

  • 05 Oktober 2012 - 11:14

    Marjolein:

    Mijn bekken laten het niet toe vandaag :(
    Ik ben niet zo goed in het luisteren naar mijn buik..vandaar deze pijnlijke les vandaag.
    Ik denk dat ik het niet red vanavond, maar je weet maar nooit.

    Marieke: gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, ik hoop dat je er niet veel aan hoeft te doen.
    23 dec. verwachten wij Bambino Pino en jullie?

  • 05 Oktober 2012 - 13:08

    Theo:

    Sehr gut um sieben uhr. Rosaaaaaaaamunde lalalala...Marieke Glückwünsche mit das neue haus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Spui

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 831
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: