Petitie bezoekersverunning - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Petitie bezoekersverunning - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Petitie bezoekersverunning

Door: Gijsje

Blijf op de hoogte en volg

08 September 2011 | ,

Aan alle Hagenezen,

Ik kreeg deze petitie doorgemaild. Mijn uren voor parkeren van bezoekers beginnen al snel op te raken, dus ik heb deze petitie ondertekend. Wie weet helpt het...

http://petities.nl/petitie/weg-met-de-urenbeperking-van-het-bezoekersparkeren

Liefs Gijsje

PS. Wie heeft er zin om vanavond rond een uurtje of 6 een biertje te drinken op de Grote Markt?

  • 08 September 2011 - 13:47

    Marnis:

    Wij zitten in Callantsoog dus kunnen helaas niet. Veel plezier!

  • 08 September 2011 - 13:48

    Marnis:

    Wij zitten in Callantsoog dus kunnen helaas niet. Veel plezier!

  • 09 September 2011 - 11:53

    Lenny:

    Sorry, zie nu pas berichtje, kon ook niet gisteravond.

    Maar als er voor zaterdagavond nog liefhebbers zijn voor biertjes houd ik me aanbevolen..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 165314

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: