Bbq'en bij Tomas - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Bbq'en bij Tomas - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Bbq'en bij Tomas

Door: tomas, nick, sara en lenny

Blijf op de hoogte en volg

01 September 2011 | ,

Het is morgen mooi weer... Dus tijd voor een heuse tuinbbq leek ons zo! Vanaf 18.00 u bij Tomas in de tuin. Wie doet er mee?

Nick doet om 16.00 u boodschappen, dus laat het liefst daarvoor weten of je erbij bent!

Tot morgen!

  • 01 September 2011 - 19:28

    Marieke:

    Wat een onwijs goed idee!
    Ik vind het heel jammer maar kan er niet bij zijn. Heel misschien kom ik later nog, maar tegen de tijd dat ik dan in Den Haag kan zijn is het donker en koud, dus mis ik het zonnige bbq idee...
    Veel plezier!

  • 01 September 2011 - 20:08

    De Vosjes:

    Wij zijn erbij!

  • 02 September 2011 - 09:00

    Theo & Anouk:

    Gezellig!! Ik en Anouk zijn er bij. We komen waarschijnlijk wel wat later want Anouk moet eerst uit A'dam komen. Tot straks!

  • 02 September 2011 - 12:10

    Henrike&jeroen:

    zijn voor de verandering ;) ook van de party
    nick, ik heb nog wel 2 bio hambo's in de vriezer dus das voor mij wel prima.. en ga je bij ons boodschappen doen? want ik kan wel ff langs komen :)

  • 02 September 2011 - 15:07

    Lein & Norm:

    je zult het niet geloven maar in Andalusia is het f*cking aan het regenen!
    Maar wij wensen jullie wel heel veel BBQ plezier :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 165306

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: