Zeilen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Zeilen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Zeilen!

Door: Victoria

Blijf op de hoogte en volg

19 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Na het zien van alle bootjes in Flevoland lijkt het me leuk om een dagje samen te gaan zeilen!

Dat kunnen we doen op de Kaag (kost 50 voor halve dag en 70 voor hele dag per boot van 5 man) of op de Loosdrechtsche plassen (kost 35 halve dag en 45 hele dag).
Loosdrechtsche Plassen zijn wat groter (meer water) en goedkoper. Kaag is net wat dichter bij Den Haag..Loosdrecht wat dichter bij Adam (zijn jullie daarna welkom om bij ons een hapje te eten). Ik stel voor: Loosdrecht!

Ik dacht aan 16/17/31 juli of 6/7 augustus.

Wie heeft er zin om mee te gaan? Op welke data kun je WEL? En wie kan er schipperen? Wouter?

  • 13 Juni 2011 - 18:51

    Marnis:

    Wat een goed idee! Volgens mij kan ik alle data nog, maar zal even afstemmen. Ik kan een beetje zeilen, maar niet de boel redden als het fout gaat ;-).

  • 13 Juni 2011 - 20:41

    Lenny:

    Inderdaad, wat een goed idee! Ik kan volgens mij ook nog op alle data, maar schipperen kan ik niet. Wel beetje zeilen..

  • 14 Juni 2011 - 17:37

    Richard:

    Ik hang nogal snel over de reling, ja ook op een klein bootje en op een klein plasje. Dus eh.. ik kijk het even aan. Maar da's geen pertinente nee.

  • 14 Juni 2011 - 20:51

    Sara:

    Jeej! We gaan naar Loosdrecht toe! Supergaaf, ik kan helemaal niet zeilen, maar wil het wel leren. Nick kan wel zeilen, maar heeft het ongeveer 20 jaar niet meer gedaan.... Dus het laatst toen hij 13 jaar was! Ik kan alle dagen nog. Denk dat we snel een datum moeten prikken, want juli en augustus lopen snel vol!

  • 16 Juni 2011 - 06:38

    Barbara:

    Mijn zeiltalenten beperken zich tot op het voordek liggen en een touwtje vasthouden dat lijn heet. Maar het lijkt me wel heel gezellig! Ik kan alleen niet op de 16de.

  • 16 Juni 2011 - 07:50

    Tomas:

    leuk idee! heb weleens in een boot gezeten, maar heb nooit echt begrepen aan welk touwtje je moet trekken. Als ballast ben ik wel geschikt. Kan nog alle data.

  • 23 Juni 2011 - 18:59

    Sara:

    Waar ik al bang voor was, is nu gebeurd.... Agenda volgelopen.... Oeps, ik kan nu alleen nog op 6 augustus! Is dit een goeie optie voor jullie?
    Groetjes!

  • 24 Juni 2011 - 15:44

    Mirjam En JW:

    Wat een leuk idee!
    We waren graag meegegaan, maar zijn op de voorgestelde data ergens in Duitsland/Italië aan het kamperen.

  • 26 Juni 2011 - 10:38

    Victoria:

    We waren een paar dagen weg, even geen reactie...6 augustus it is!
    We zijn nu met 7 mensen. Wie gaat er nog meer mee? Jeanine, dacht dat jij ook zin had in een middagje zeilen?

    Wouter? Zin om te schipperen?


  • 28 Juni 2011 - 08:17

    Theo:

    Was graag meegegaan, maar kom dan net die dag terug uit Frankrijk en ben pas vermoedelijk ergens in de middag weer in Nederland. Dit geldt overigens waarschijnlijk ook voor Jeanine en Richard.

  • 28 Juni 2011 - 15:12

    Wouter:

    Zeker! Staat genoteerd

  • 29 Juni 2011 - 15:12

    Sara:

    joepie! het staat in mijn agenda. Nu maar hopen op een fijn zonnetje en een mooie wind! X Sara

  • 01 Juli 2011 - 11:02

    Lenny:

    Bij mij ook. Gezellig!

  • 02 Juli 2011 - 07:42

    Marieke:

    Hee, superleuk idee! Floris kan zeilen (ik niet) en roept al tijden dat we een keer moeten gaan zeilen op de Kaag...dit lijkt me dan een mooie gelegenheid :-).
    Kunnen wij nog mee??

  • 08 Juli 2011 - 19:32

    Victoria:

    Super, ik heb gereserveerd voor 6 augustus. Zie mail. Groet!

  • 12 Juli 2011 - 15:49

    Richard:

    De datumkeuze maakt het me makkelijk: ben dan op vakantie. Geen relinghangen voor mij dus.

  • 12 Juli 2011 - 17:29

    Jeanine:

    sorry voor mijn veel te late reactie.....ik kan niet op de 6e....we zitten dan in Frankrijk.....jammerrrr had graag met jullie een bootje gedeeld :-)

  • 23 Juli 2011 - 10:11

    Victoria:

    Change of plans: het wordt de Kaag (betere boten en meer vaarwater); zie mail.

    Als er nog anderen mee willen, let me know!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: