Er is er een jarig... - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Er is er een jarig... - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Er is er een jarig...

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg

16 Mei 2011 | ,

..hoera, hoera.. Donderdag ben ik weer de pineut voor dit jaar. En aangezien het toch nog mooi weer dreigt te worden aan het einde van deze week, lijkt het me leuk om dat vrijdag te vieren met een biertje op het strand Kunnen we meteen een hopelijk actief strandseizoen inluiden :)

Laat even weten of je ook zin hebt om een hapje te eten op het strand, dan zal ik reserveren.

Ik ben er vanaf een uur of half zeven, bij la Cantina

groetjes
Barbara

  • 16 Mei 2011 - 17:41

    Marieke:

    Hee Barbara, alvast gefeliciteerd! Ik kan er helaas niet bij zijn. Ik ga met a.s. manlief mijn eigen verjaardag vieren voor hij naar Brazilie vertrekt. Fijne verjaardag!
    x Marieke

  • 16 Mei 2011 - 17:47

    W,m,o En K:

    Leuk! Wij zijn er alle 4 bij. Ook voor een hapje!
    Heb je nog verjaardagswensen?

  • 16 Mei 2011 - 17:51

    Gijsje:

    Ha lieve Bar,
    Ik heb vrijdag een afspraak met een aantal buurvrouwen, om ons straatfeest te regelen, maar kom graag daarna een biertje drinken op je verjaardag!
    Liefs Gijsje

  • 16 Mei 2011 - 19:51

    Marieke:

    O hee, wacht even...ik zie nu pas dat je plannen vrijdag betreffen en niet donderdag... wellicht gaat het me toch lukken, ik laat het nog weten!

  • 17 Mei 2011 - 16:36

    Sara:

    Leuk leuk, reserveer ook maar voor mij, want ik eet graag een happie mee!
    X Sara



  • 18 Mei 2011 - 06:53

    Frank:

    Wij zijn dan naar een bruiloft.

    Veel plezier he! Ik hoop mee voor goed weer!

  • 18 Mei 2011 - 13:18

    Lenny:

    Gezellig.. daar wil ik natuurlijk graag bij zijn!

  • 18 Mei 2011 - 21:04

    Tomas:

    leuk, maar ik heb een hei-dag met mijn werk inclusief etentje. ik hoop daarna je nog wel te kunnen feliciteren!

  • 19 Mei 2011 - 18:08

    Marieke:

    Nou het schiet niet op: ik wil graag komen, maar ben al 2 dagen ziek. Ik laat morgen wel weten of ik weer fit genoeg ben!

  • 20 Mei 2011 - 10:28

    Marieke:

    ben ik weer... ik moet afhaken, ben nu echt ziek :-(
    Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad gisteren en veel plezier vanavond!

  • 20 Mei 2011 - 13:16

    Theo:

    Barbara alsnog gefeliciteerd! Helaas kan ik niet naar je feestje komen. Heb al afgesproken om saampjes met Anouk heel romantisch te gaan dineren. We drinken een wijntje op je. Fijne verjaardag! Grtz Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: