Tip: Nationale Open Dag DJI op 16 mei 2009 - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Tip: Nationale Open Dag DJI op 16 mei 2009 - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Tip: Nationale Open Dag DJI op 16 mei 2009

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg

02 April 2009 | ,

Zo'n 60 penitentiaire inrichtingen, huizen van bewaring, forensisch psychiatrische centra en justitiële jeugdinrichtingen openen hun poorten voor de Nationale Open Dag van DJI. Wilt u weleens weten hoe het leven in onze justitiële inrichtingen eruit ziet? Dan is dit uw kans! Tijdens een rondleiding hoort en ziet u hoe DJI werkt aan het terugdringen van recidive door het doorbreken van criminele gedragspatronen.

Voor wie is de Nationale Open Dag? Iedereen die in Nederland woont is welkom! Er gelden slechts twee voorwaarden: bezoekers moeten ouder zijn dan 12 jaar en in het bezit zijn van een geldig Nederlands legitimatiebewijs.

https://www.depoortgaatopen.nl/

  • 02 April 2009 - 17:28

    Sara :

    Goeie tip collega! Ik wil wel gaan, heb bijvoorbeeld veel interesse in de PI in Lelystad, waar veel dingen geautomatiseerd gaan met 6 boeven op 1 cel, maar ik heb geen zin om alleen te gaan. Dus als iemand gaat, dan wil ik mee. Ik zag dat Den Haag al vol zit, dus misschien Lelystad of Rotterdam?

  • 02 April 2009 - 18:16

    Mirjam:

    Bedankt voor de tip. Ik ga graag mee. Lelystad is ver weg, maar wel interessant. Rotterdam is lekker dichtbij, maar misschien iets minder interessant.

  • 03 April 2009 - 06:58

    Theo:

    Lelystad is wel een aanrader. Ben ik al eens geweest. Wees wel snel want alles is altijd zo volgeboekt.

  • 03 April 2009 - 14:25

    Florian:

    Ik wil ook wel mee. Is er al beboekt?

  • 04 April 2009 - 14:00

    Sara:

    Hoi hoi, het gaat heel rap met de plaatsen, ik zag dat in een deel van Lelystad geen plaatsen meer zijn en de dichtstbijzijnde van Rotterdam (de Ijssel) heeft nog plaatsen. Omdat ik nu niet zeker ben of de interessante in Lelystad nog open is, en ik ook een keer tijdens werk op werkbezoek kan gaan, pas ik toch maar. Sorry.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 165318

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: