Wii doet er mee? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Wii doet er mee? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Wii doet er mee?

Door: Barbara

29 Maart 2009 | ,

Ha allemaal,

Wie heeft er zin om maandag 13 april te komen wii-en? Vanaf een uurtje of half zes. Wij zullen zorgen voor een grote pan soep en brood, Theo & Martin voor nog meer spelletjes en een beamer :)

Verder was er nog een plan ontstaan om te gaan brunchen bij 1798, waar ze een proeverij hebben met wijn & amuses vanaf 13:30. Dus voor de culinaire liefhebbers: laat het weten!
Het schijnt overigens dat het nogal snel volloopt bij 1798, dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt!

groetjes
Barbara

• 30 Maart 2009 - 07:38

Machteld:

Leuk, wii-en! Ik ben d'r bij! Voor de brunch ben ik niet op tijd in Den Haag, dus die laat ik aan mij voorbij gaan.

• 30 Maart 2009 - 07:48

Gijsje:

Goed plan, maar ik kan er helaas niet bij zijn.

Ik ben dan in Nijmegen naar East of Eastern = Jazzbandjes kijken in kroegjes in Nijmegen Oost.

Wii-ze!

• 30 Maart 2009 - 08:22

Theo:

Aha, ik ben dol op amuses en wijn... Ik ben er bij. gezellig!

• 30 Maart 2009 - 09:35

Mar en ik ook!

• 30 Maart 2009 - 09:36

Lenny:

Wii-en, amuses en wijn... de klinkt als een heel goede besteding van een tweede paasdag! Ik ben er bij..

• 30 Maart 2009 - 10:53

Marnis:

Leuk, leuk.
    We gaan woensdag reserveren voor de amuses, dus als je meewilt eten en drinken: laat het z.s.m. weten!

• 30 Maart 2009 - 12:44

Marieke:

Leuk, ik doe ook graag mee!

• 30 Maart 2009 - 13:59

Richard:

13 april, D-day wat betreft mn tweede halve marathon, in Utrecht. Helaas voor mij, dus.

• 30 Maart 2009 - 14:55

Erwin:

Tomas wil ook graag mee! Hij leeft nog, geniet van het gebrek aan beschaving, maar kon dus ook niet deze site bereiken. Jullie krijgen de groeten.

• 30 Maart 2009 - 16:41

Sara:

Hoi, klinkt lekker en leuk! Alleen zijn Nick en ik en ook Gijsje in Nijmegen. We gaan dan biiren onder het genot van jazz-muziek!

• 30 Maart 2009 - 18:49

Marieke:

Floris komt ook mee!

• 31 Maart 2009 - 07:00

Machteld:

O jee, het blijkt nu dat ik er toch niet bij kan zijn. Sinds gisteren zit ik bij een nieuw toneelclubje en we repeteren dus op maandagavond. Nou dacht ik dat op Tweede Paasdag de repetitie niet door zou gaan. Maar blijkbaar ben ik bij een Amibitieus Kluppie terecht gekomen. Tweede Paasdag of niet, wij repeteren stug door. Dus geen wii-en voor mij helaas (maar straks wel een mooie voorstelling hoop ik!)

• 31 Maart 2009 - 16:24

Wouter:

AMSTERDAM - In de buurt van de Jemenitische hoofdstad Sana'a zijn dinsdag twee Nederlanders ontvoerd. Het gaat om een echtpaar.

was het bijna een plaatje minder aan tafel!

• 31 Maart 2009 - 20:20

Mirjam En JW:

Wij doen ook graag mee, zowel met brunch als wii!

• 01 April 2009 - 20:09

Wouter En Marnis:

Gereserveerd bij 1798 voor 11 personen. En nu zitten ze helemaal vol;-)

• 07 April 2009 - 15:19

Florian:

Dames en heren ik schuif ook aan: I made them an offer they could not refuse ;-).

Ik zie u bij het amuse proeven en zo

• 08 April 2009 - 10:09

Wouter:

ik denk dat de tent nu van ons is...!