Strand!! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Strand!! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Strand!!

Door: marieke

07 Mei 2008 | ,

Het is zomer! :-) :-)
Wie heeft er zin om donderdag/vrijdag of allebei naar het strand te gaan (na werktijd)??

• 07 Mei 2008 - 10:59

Marnis:

Moet jij je tas dan niet inpakken ;-)

Ik wil in ieder geval vrijdag (overdag al) naar het strand gaan. Ben dan lekker vrij!

• 07 Mei 2008 - 11:30

Tomas:

Tot mijn frustratie zit ik donderdag en vrijdag begin van de avond binnen of in de trein....

• 07 Mei 2008 - 11:31

Gijsje:

Ik kom ook sowieso op vrijdag naar het strand. Heb morgen ook nog pianoles tot half 8, dus als ik dan naar het strand kom ben ik er pas rond half 9.. Fijn he, ZOMER!!!!!!!!!

• 07 Mei 2008 - 17:24

Sara:

Nick en ik melden ons aan voor vrijdag!

ZOOOMERRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 07 Mei 2008 - 18:18

Florian:

Vrijdag toppertje! Waarschijnlijk komt Victoria ook mee...

• 07 Mei 2008 - 19:07

Lenny:

JEEEEEE!! Strand, strand, strand, strand.. eindelijk! ;)

Ik ben er sowieso vrijdag, donderdagavond misschien ook wel..

• 07 Mei 2008 - 20:07

Wouter:

vanaf een uur of vier ben ik er ook!
    iemand zin om te BBQen?

• 08 Mei 2008 - 08:06

Erwin:

Morgen strand ben ik zeker bij!

Vanavond misschien ook maar daar bel ik dan nog over.

• 09 Mei 2008 - 08:42

Sara:

Ik ga even 2 wegwerp BBQ's en vlees voor 4 personen kopen. (voor Nick, Gijs, Marlies en mij). Tot zo op het strand!

• 09 Mei 2008 - 09:00

Wouter:

Goed plan! Wij nemen wat extra houtskool mee... regelt iedereen zelf iets te eten en drinken?

• 09 Mei 2008 - 09:41

Marieke:

Mijn tas is gepakt (ik had zelfs nog ruimte over ?!, ik leer het wel..) :-) dus ik kom zsm naar het strand. Ik heb nog tot 5 uur afspraken dus heel vroeg is dat helaas niet.
    Ik neem zelf wel wat salade mee, moet nog 4 weken Braaien :-)
    Tot straks!

• 09 Mei 2008 - 13:06

Gijsje:

Ik ben er denk ik rond 7 uur... Welk strand spreken we eigenlijk af! Gewoon bij ZUID???

• 10 Mei 2008 - 10:54

Lenny:

De foto's zijn schitterend!! :)

Krijg ze alleen niet hier op de site omdat het formaat te groot is.. Heb ze nu op mijn hyves gezet, als het goed is kunnen jullie ze dan allemaal zien.

(sorry, had al wel de boterwaagfoto's verwijderd om ruimte te maken.)

• 10 Mei 2008 - 12:56

Marnis:

Lenny, het mapje op je hyves is leeg ;-(